به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت در این نشست علیرضا قانع گفت: در هر برنامه و موضوع، داشتن ارتباطات مستقیم و برقراری هماهنگی می تواند سبب بهبود عملکرد ها شود.

وی افزود: ما باید یک گروه هماهنگ باشیم که در زمینه این موضوع خاص می خواهیم به شهروندان اطلاع رسانی کرده و آگاهی های لازم را در حوزه های تخصصی سازمانهای شهرداری مثلاً زمان و مکانهای تحویل زباله، وجود ارزاق عمومی در میادین میوه و تره بار، حفاظت از فضای سبز و جلوگیری از خطر سقوط درختان، عملکرد مناطق پنجگانه، باز بودن شریان های اصلی عبور و مرور شهر و… به آنها انتقال دهیم.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت سپس خاطر نشان کرد: روابط عمومی های همه مناطق و سازمانها موظف هستند در اولین ساعات بارش با حضور در صحنه نسبت پوشش خبری و تصویری اقدامات اقدام و به مدیریت ارتباطات مرکز ارسال نمایند.

قانع گفت: علاوه بر اینکه برخی مطالب از طریق روابط عمومی سازمانها و مناطق اطلاع رسانی می شود، اطلاعیه های رسمی به صورت متمرکز و از طریق پورتال شهرداری رشت اطلاع رسانی می کند.

وی ادامه داد: مسیرهای اطلاع رسانی از طریق بهره گیری از فضای مجازی، پورتال شهرداری مرکز و استفاده از ظرفیت خبرگزاریها و پایگاه های خبری است.

علیرضا قانع در پایان تاکید کرد: برای اینکه آرامش خاطر شهروندان فراهم شود، اطلاع خدمات و تلاشهایی که همکاران شهرداری در بخشهای مختلف ارائه می دهند، به وسیله یک گروه پشتیبان در سازمانها و مناطق جمع آوری شده و به اطلاع افکار عمومی می رسد.

گفتنی است در این نشست مسئولان روابط عمومی هر سازمان و مناطق پنجگانه در زمینه آمادگی خود برای ایجاد هماهنگی های لازم در زمان بارش صحبت کردند.