مهندس حکمت، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در گفت و گویی با پایگاه خبری و تحلیلی گیلان بهتر نوین در ارتباط با بارش برف اخیر و مشکلات برق رسانی به مردم در نقاط مختلف گیلان گفت:
در ابتدا اعلام می کنم به علت وجود مشکلات چند وجهی و قطع برق شماری از هم استانی های عزیز مان شرمنده این عزیزان هستیم و عذرخواهی می کنیم.
وی افزود:
اعتقاد داریم در این رابطه همه ی سازمان های خدمات رسان بایستی در یک همکاری و هم افزایی بالا و کمک جدی‌تر به یکدیگر در جهت حل و فصل مشکلات مردم در زمینه های مختلف و بویژه ترمیم خرابی ها و وصل کردن برق شبکه اقدام نمایند.معتقدیم دستگاه های خدمات رسان اگر بخوبی وظایف حوزه ی مربوط به خود انجام دهند دامنه ی مشکلات بشدت در کوتاهترین زمان کاهش می یابد و یا از بین خواهد رفت.

مهندس حکمت ادامه داد:
یکی از بزرگترین مشکلات برای وصل برق مشترکین نبود راههای دسترسی در برخی شهرها و راههای مواصلاتی است که دوستان در این حوزه ها باید با تلاش بیشتر راههای دسترسی به معابر ،کوچه و راههای اصلی باز شود تا کارکنان زحمتکش شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان بتوانند برق مشترکین را وصل نمایند.همچنین با تلاش مدیریت و کارکنان زحمتکش شرکت برق منطقه ای گیلان ۱۶ پست فشار قوی ۶۳ کیلو ولت که دچار نقص فنی شده تعداد ۷ پست خوشبختانه تاکنون به مدار پیوسته و تعداد ۹ پست هنوز وارد مدار نشده‌اند که وارد شدن این پست های فشار قوی و ترمیم دیگر موانع ،کار برق رسانی به مشترکین به سرعت انجام خواهد شد.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در پایان ضمن قدردانی از تمامی تلاش گران در سطح استان برای رفع مشکلات مردم،خواستار همراهی و همدلی بیشتر دستگاه های خدمات رسان برای حل و فصل مشکلات مردم شد.