فداکاری ها و مجاهدت های شهدای سلامت هرگز از یاد ها خارج نخواهد شد

  استاندار گیلان روز جمعه در سومین سالروز عروج ملکوتی نخستین شهید مدافع سلامت کشور پرستار شهید نرجس خانعلی زاده در سالن شهدای شهر کلاچای از توابع شهرستان رودسر در شرق استان گیلان گفت: فداکاری ها و مجاهدت های شهدای سلامت هرگز از اذهان پاک ملت ایران زدوده نخواهد شد. اسدالله عباسی مصداق بارز شهدای […]

 

استاندار گیلان روز جمعه در سومین سالروز عروج ملکوتی نخستین شهید مدافع سلامت کشور پرستار شهید نرجس خانعلی زاده در سالن شهدای شهر کلاچای از توابع شهرستان رودسر در شرق استان گیلان گفت: فداکاری ها و مجاهدت های شهدای سلامت هرگز از اذهان پاک ملت ایران زدوده نخواهد شد.
اسدالله عباسی مصداق بارز شهدای سلامت را شهیده نرجس خانعلی زاده ذکر و افزود:
این شهیده گرانقدر همانند شهدای ایران اسلامی در راه اعتلای نظام و دفاع از آرمان های امام راحل و ارزش های دینی و صیانت از جان مردم، از عزیزترین سرمایه خود که جانش بود گذشت تا این ارزش ها ماندگار بماند.
وی حضور پرشور مردم را در آیین بزرگداشت سومین سالگرد شهیده نرجس خانعلی زاده پرمعنا عنوان و تصریح کرد: حضور شما مردم این پیام را می رساند که با شهدا پیمان بستید که راه آنان را ادامه دهید و این بسیار ارزشمند است.

استاندار گیلان با یادآوری این مطلب که پرستاران و کادر پزشکی در ایام سخت کرونا به معنای واقعی کلمه فرهنگ ایثار را در جامعه احیا و نهادینه کردند اضافه کرد:
این موید روح تعهد و مسئولیت پذیری است و جامعه هرگز خدمات و جان فشانی های شما را فراموش نمی کند.

عباسی با بیان اینکه در ایام سخت کرونا دشمنان با تشدید تحریم اقتصادی مانع از ارسال واکسن به کشور ما شدند و تلفاتی انسانی زیادی را به دوش ما گذاشتند افزود: خوشبختانه به برکت همین جوانان ایرانی موفق به کشف و تولید  واکسن شدیم و علاوه بر نجات مردم به خارج از کشور صادر کردیم.
به گفته وی، این گونه اقدامات مصداق بارز جهاد تبیین است که باید به بهترین شکل ممکن در جامعه تسری یابد.

استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تحریم ها را به فرصتی برای توسعه و پیشرفت کشور تبدیل کرده بیان کرد:
به همین علت است که دشمنان از پیشرفت کشور عصبانی و رو به جنگ ترکیبی آورده اند.
عباسی با مضحک خواندن کنفرانس امنیتی مونیخ و دعوت از جریان اپوزیسیون آن را نفرت انگیز خواند و گفت:
این گونه پروژه ها عزم و خللی در اراده ملت به نظام جمهوری اسلامی ایجاد نخواهد کرد.
وی در بخش دیگری به مباحث اقتصادی و فرهنگی در جامعه اشاره و گفت: مطمئن باشید از این بحران اقتصادی و این حبابی که پیش آمده عبور خواهیم کرد.
پیش از بیانات استاندار گیلان، مهدی رشاد شهردار کلاچای گفت:
خدا را شاکریم که به اتفاق اعضای شورای اسلامی شهر کلاچای مراسم سومین سالگرد عروج ملکوتی نخستین شهیده مدافع سلامت کشور نرجس خانعلی زاده را برگزار می کنیم.
وی با بیان اینکه این مراسم امسال متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شده افزود:
از همه عزیزانی که در این راه یار و یاور ما بودند قویا تشکر میکنم.
حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی امام جمعه رودسر هم حضور مردم در آیین سالگرد شهیده نرجس خانعلی زاده موید قدرشناسی مردم دانست.

بر پایه این گزارش، سومین سالگرد عروج ملکوتی نخستین شهیده مدافع سلامت کشور پرستار نرجس خانعلی زاده روز جمعه در سالن شهدای شهر کلاچای برگزار شد.
در این مراسم مسئولان استان، شهرستان، بخش و شهر کلاچای، خانواده های معزز شهدا و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.