بنر بزرگ «تحقق وعده ها» وسط جاده رشت به انزلی؛

آغاز عملیات انتقال آب خلیج فارس به کویر چه ربطی به گیلان دارد؟

از ابتدای رشت به سمت جاده انزلی حرکت می‌کنیم، تنها آسفالت بد و ترافیک اذیت کننده نیست. انواع و اقسام بنرها را میبینیم که در تقدیر از خدمات فلان نماینده برای آسفالت فلان منطقه در جاده نصب شده است. در یک مسیر مشاهده کردیم که ابتدا برای محمدرضا احمدی بنر تقدیر گذاشته شده و چند […]

از ابتدای رشت به سمت جاده انزلی حرکت می‌کنیم، تنها آسفالت بد و ترافیک اذیت کننده نیست. انواع و اقسام بنرها را میبینیم که در تقدیر از خدمات فلان نماینده برای آسفالت فلان منطقه در جاده نصب شده است. در یک مسیر مشاهده کردیم که ابتدا برای محمدرضا احمدی بنر تقدیر گذاشته شده و چند صد متر بعدتر ظاهرا اهالی منطقه بعدی از خدمات جبار کوچکی نژاد تشکر کردند. ظاهرا سر آقای آقازاده هم بی کلاه مانده و آن منطقه استراتژیک ایشان محسوب نمی‌شود.

باری این بنرها که تکراری شده و گفتنش اضافه گویی است و هرچه بگوئیم بازهم ادامه دارد. اما بنر آغاز عملیات اجرایی انتقال آب خلیج فارس به کویر را کجای دلمان بگذاریم. سفر رئیسی به یزد و آغاز عملیاتی که هنوز نه به دار است و نه به بار چه ربطی به مردم رشت و انزلی دارد که برای آن بنر «تحقق وعده‌ها» هم زده اند؟  حداقل دولت سابق می‌تواند بگوید انتقال آب خلیج فارس به سیرجان را نهایی کرده، کجا برای کاری که هنوز چیزی نشده در یک استان دیگر بنر می‌زنند!؟ شاید برای کارهای نکرده ای که در استان گیلان انجام نشده و تنها وعده اش را می‌بینیم نیازمند این بودند که یادآوری کنند هنوز دولت رئیسی در مرکز کشور قرار دارند و هنوز به شمال نرسیده اند. البته امیدواریم بنر «تحقق وعده‌ها» برای مردم گیلان انتقال آب دریای کاسپین به سمنان نباشد.