تصادفات زنجیره ای در منطقه نماینده «برند» مجلس؛

آقای دلخوش و پیشرفت خیالی صومعه سرا!

 با فاصله کمتر از ۲۴ ساعت از تصادف خونین ۴ خودرو در محور پونل به ضیابر صومعه سرا که منجر به سوختن خودرو ۲۰۶ و سرنشینان آن شد، ساعت ۱۱ صبح روز گذشته بار دیگر برخورد شدید دو خودرو در محدوده بهمبر از محور ضیابر به پونل رخ داد. به گفته رسانه ها این چندمین […]

 با فاصله کمتر از ۲۴ ساعت از تصادف خونین ۴ خودرو در محور پونل به ضیابر صومعه سرا که منجر به سوختن خودرو ۲۰۶ و سرنشینان آن شد، ساعت ۱۱ صبح روز گذشته بار دیگر برخورد شدید دو خودرو در محدوده بهمبر از محور ضیابر به پونل رخ داد. به گفته رسانه ها این چندمین حادثه است که در این محور رخ داده و علاوه بر تهدید جانی مسافران و رانندگان عبوری حتی ساکنین محلی نیز برای عبور از این منطقه بدون پل عابر پیاده مصائب فراوانی را به جان می خرند.

وقتی صحبت صومعه سرا می‌شود ما یک نماینده به نام کاظم دلخوش با چهار دوره سابقه نمایندگی داریم که خود را «برند» این شهر می‌داند! می گوید کارهایی کرده که دیگر نمایندگان بلد نیستند. البته که بعد از چهار دوره نمایندگی او دیگر چم و خم کار را یاد گرفته و می‌داند کجا ورود کند. ولی این بلد بودن چقدر به پیشرفت صومعه سرا کمک کرده است؟

این شهرستان نه منطقه گردشگری است و حالا هم که دیگر با شهر شدن ضیابر و طاهرگوراب دیگر منطقه کشاورزی نیز نیست. همین ضیابر تنها به زندانش معروف است و تاریخ قدیمی آن! جاده اش در حاشیه کریدرور بین المللی شمال-جنوب کشور قرار دارد و آن وقت سوانح رانندگی مداوم در آن شکل می‌گیرد! مقصر کیست؟ حتما آقای دلخوش نیست!

آقای دلخوش می‌گوید « من تا مرغ لانه خانه مردم را آسفالت کردم» شاید پربیراه هم نگوید. ولی این که در جایی چنین استفاده ای برده و دیگر نمایندگان را ناراحت کرده  بدان معناست که در این منطقه کار شده است؟ خود آقای دلخوش در این مدت از نظر ظاهری بیشتر از صومعه سرا رشد کرده است.

ایشان قول داده بود پروژه چهاربانده کردن جاده خمام-پیربازار-ضیابر را انجام دهد و  آغاز عملیات اجرایی آن هم اعلام شد. نتیجه اش کجاست و به کجا رسید کسی نمی‌داند! دلخوش در مقابل این تصادفات هم مثل ماجرای کشاورزان می‌خواهد بگوید « ما دلمان می‌سوزد» والا اگر کس دیگری چهار دوره نماینده یک شهرستان بود حداقل الان صومعه سرا باید حداقل از فومن گردشگر و درآمد بیشتری داشت. ولی به جای صومعه سرا خود نماینده است که «برند» شده است!