از رکوردشکنی استاندار گیلان تا تعارف زیادی روزنامه‌ها!

اسدالله عباسی استاندار گیلان تا همین جای کار هم از خود رکورد باورنکردنی در میان استانداران گیلان به یادگار گذاشته است! اگر دیدارهای کم‌وبیش منظم استانداران با مدیران روزنامه‌های گیلان و خبرنگاران را بتوان نشانه‌ای از تعامل میان آنان درگذشته تلقی کرد، در دوران عباسی نسبت به این روال متمایز عمل شده و روابط‌عمومی استانداری […]

اسدالله عباسی استاندار گیلان تا همین جای کار هم از خود رکورد باورنکردنی در میان استانداران گیلان به یادگار گذاشته است!

اگر دیدارهای کم‌وبیش منظم استانداران با مدیران روزنامه‌های گیلان و خبرنگاران را بتوان نشانه‌ای از تعامل میان آنان درگذشته تلقی کرد، در دوران عباسی نسبت به این روال متمایز عمل شده و روابط‌عمومی استانداری هم در این قضیه منفعل و کم‌تحرک عمل کرده است.

عباسی در طول دو سالی که از عمر استانداری وی در گیلان می‌گذرد، تنها دو بار با مدیران روزنامه‌های این استان دیدار داشته که هر دو بار نیز به درخواست مدیران روزنامه‌ها بود؛ بنابراین به نظر می‌رسد که در زمینه کم‌لطفی استاندار گیلان به روزنامه‌ها، وی کاملاً همسو با رویه دولت کنونی عمل کرده است!

البته در زمینه عدم تعامل و ارتباط موجود میان استاندار و مدیران روزنامه‌ها که در تمامی بخش‌های استانداری نیز مشاهده می‌شود، مقصر نه استاندار است و نه روابط‌عمومی ایشان، بلکه این تقصیر را باید بیشتر در روزنامه‌های گیلان جست.

روزنامه‌های که به نظر می‌رسد با مسئولان استان زیادی تعارف داشته و تلاش آنان برای حفظ تعاملی سنتی، در زمان کنون بی‌نتیجه است.