اسامی۳۰ ورزشکار و مربی گیلانی حاضر در مسابقات آسیایی هانگژوی چین

اسامی۳۰ ورزشکار و مربی گیلانی که در مسابقات آسیایی هانگژوی چین  حضور می‌یابند، مشخص شد.   روز گذشته بود که جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی حضور گیلانیان در بازی‌های آسیایی نسبت به بازیهای آسیایی جاکارتای اندونزی گفته بود که ۲۶ ورزشکار، یک مربی و ۲ داور و […]

اسامی۳۰ ورزشکار و مربی گیلانی که در مسابقات آسیایی هانگژوی چین  حضور می‌یابند، مشخص شد.

 

روز گذشته بود که جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی حضور گیلانیان در بازی‌های آسیایی نسبت به بازیهای آسیایی جاکارتای اندونزی گفته بود که ۲۶ ورزشکار، یک مربی و ۲ داور و یک مسؤول ورزشی از گیلان در بازی‌های آسیایی هانگژوی چین حضور خواهند داشت.

قایقرانی با هفت نماینده، والیبال با سه نماینده، تیراندازی با سه نماینده، تکواندو با سه نماینده، فوتبال با ۲ نماینده، والیبال نشسته با ۲ نماینده، کاراته با ۲ نماینده، شمشیربازی، کبدی، بوکس، کاراته، وزنه‌برداری، فوتبال پنج نفره و کشتی با یک نماینده در رقابت‌های بازی‌های آسیایی حضور دارند.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از ۳۰ نفر اعزامی ورزش گیلان به این بازی‌ها هشت نفر را ورزشکاران پارا یا توانخواه و ۱۱ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

اسامی ورزشکاران اعزامی به نوزدهمین  دوره بازیهای آسیایی هانگژو چین ازاستان گیلان به قرار زیر است:

 

 

 

.
مسابقات آسیایی هانگژوی چین از ۲۳ سپتامبر تا ۸ اکتبر ۲۰۲۳(اول تا ۱۶مهرماه ۱۴۰۲) برگزار خواهد شد.

چین برای سومین بار میزبانی این رویداد را برعهده خواهد داشت؛ پیش از این پکن در سال ۱۹۹۰ و گوانگژو در سال ۲۰۱۰ میزبانی این رویداد را برعهده داشت.