استقبال باشکوه و بینظیر چندین هزار نفری جشن تکریم بازنشستگان شهرداری کلاچای . برای اولین بار تاسیس دفتر کانون بازنشستگان شهرداری کلاچای

به مناسبت #روز_خانواده و تکریم بازنشستگان همایش و جشن بزرگ تجلیل از #بازنشستگان_شهرداری_کلاچای روز جمعه در محل پارک ساحلی شهرداری کلاچای با استقبال گرم و پرشور مردم برگزار گزار شد شهردار کلاچای هم در این همایش با تبریک روز خانواده و تکریم بازنشستگان از راه اندازی #دفتر_کانون_بازنشستگان شهرداری به همت شهرداری و شورا در محل […]

به مناسبت #روز_خانواده و تکریم بازنشستگان همایش و جشن بزرگ تجلیل از #بازنشستگان_شهرداری_کلاچای روز جمعه در محل پارک ساحلی شهرداری کلاچای با استقبال گرم و پرشور مردم برگزار گزار شد

شهردار کلاچای هم در این همایش با تبریک روز خانواده و تکریم بازنشستگان از راه اندازی #دفتر_کانون_بازنشستگان شهرداری به همت شهرداری و شورا در محل شهرداری طی هفته آینده خبر داد.

مهدی رشاد همچنین از حضور گرم و پرشور مردم فهیم و نجیب کلاچای در جشن باشکوه تجلیل از بازنشستگان که برای اولین بار برگزار میشد قدردانی و آن را نشان از حسن اعتماد مردم به مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر کلاچای اعلام کرد.وی عنوان کرد مدیران سایر نهادها و سازمان ها و همچنین همکاران گرامی نیز باید بفکر بازنشستگان و خانواده های این عزیزان بوده و این سرمایه های انسانی بعد از پایان کار نباید مایوس باشند و وظیفه مدیران اینست که کنار این خوبان و خانواده های بزرگ بازنشستگان باشند و از حال اینها خبر داشته باشند .

بر پایه این گزارش آنچه که بر طراوت و شادابی این جشن افزود اجرای ویژه برنامه های متنوع، شاد و مفرح از سوی هنرمندان صدا و سیمای گیلان است که لحظات شادی را برای مردم رقم زدند.
رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای در این همایش بازنشستگان را گنجینه و سرمایه ارزشمند جامعه دانست که همواره باید مورد تکریم و تجلیل قرار گیرند.
کامران علیپور کلایه همچنین بر لزوم حفظ شان و کرامت بازنشستگان تاکید کرد
حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف برزگر افزود:
کار شما عزیزان در مجموعه مدیریت شهری و شورا ستودنی است و نشان دادید خدمتگزار شایسته ای برای مردم فهیم، نجیب و قدرشناس کلاچای هستید.
محسن رنجکش از بازنشستگان شهرداری کلاچای هم از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کلاچای که برای اولین بار چنین همایشی با این همه شور و شعف بوجود آوردند تشکر و قدردانی کرد.

پایان بخش این همایش و جشن بزرگ اهدای لوح یادبود به صورت نمادین به تعدادی از بازنشستگان شهرداری کلاچای بود.
در این همایش همچنین به پنج نفر برابر قرعه کشی کمک هزینه سفر مشهد مقدس اهدا شد.