بمنظور پیشگیری از خاموشی های احتمالی انجام شد:

اصلاح بیش از 177 كیلومتر شبكه فشار متوسط از ابتدای سال تاكنون

  مسعود صادقی خمامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان طی گزارشی به وضعیت اصلاح شبکه های فشار متوسط استان در خلال اجرای افزایش تاب آوری خبر داد. وی گفت: در طول سال و بصورت جاری علاوه بر قطعی برق بر اثر عیب و تخریب تاسیسات برق در شرایط جوی ، ممکن است ناپایداری […]

 
مسعود صادقی خمامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان طی گزارشی به وضعیت اصلاح شبکه های فشار متوسط استان در خلال اجرای افزایش تاب آوری خبر داد.

وی گفت: در طول سال و بصورت جاری علاوه بر قطعی برق بر اثر عیب و تخریب تاسیسات برق در شرایط جوی ، ممکن است ناپایداری بر اثر برخورد شاخه درخت یا سایر اجسام خارجی در شبکه برقرسانی رخ داده و باعث تحمیل خاموشی های متعدد با مدت زمان نسبتا طولانی به مشترکین شود.

صادقی تاکید کرد: مناسب ترین راه برای جلوگیری از حوادث در شبکه های توزیع برق، انجام تعمیرات پیشگیرانه بصورت منظم و دقیق توسط اکیپ های مجهز و توانمند می باشد.

مدیرعامل توزیع برق گیلان با اشاره به اجرای طرح افزایش تاب آوری در سطح استان، افزود: از ابتدای سال تاکنون 155 از این طرح بزرگ و حیاتی در استان با اعتباری معادل 51504 میلیون ریال به منظور افزایش ضریب پایداری شبکه های فشار متوسط به ویژه در ایام وقوع بحران انجام شده است.

وی اضافه کرد: با اجرای 155 مرحله از اجرای طرح تاب آوری و با فعالیت 483 اکیپ اجرایی به ظرفیت 2501 نفر ساعت روی قریب به 178 کیلومتر از فیدرهای فشار متوسط، عملیات جهادی ارتقای تاب آوری شبکه صورت پذیرفته است.

صادقی تاکیدکرد : تمامی مراحل طرح تاب آوری شبکه های توزیع با تجمیع اکیپ های عملیاتی و بکارگیری کلیه امکانات موجود در شرکت انجام می پذیرد و با اجرای طرح فوق از ابتدای سال تاکنون 100 فیدر فشار متوسط تعمیر و بهسازی شده است .

مدیرعامل توزیع برق گیلان خاطرنشان ساخت: نصب و اصلاح 111 عدد پایه، تعویض 3036 مقره و 280 رشته تعویض هادی، از جمله اقدامات کارکنان پرتلاش این شرکت طی اجرای طرح افزایش تاب آوری است.

صادقی خاطرنشان کرد: هدف و استراتژی این شرکت در اجرای طرح افزایش تاب آوری؛ بازسازی شبکه های مستعمل و خسارت دیده از بحران حادث شده گذشته و همچنین تقویت، نوسازی و بهسازی شبکه و تاسیسات شرکت در سطح استان گیلان است.

وی در خاتمه گفت: اجرای این قبیل فعالیت ها نشان دهنده اهمیت تامین برق پایدار برای مشترکین است و کارکنان توزیع برق گیلان با آمادگی کامل برای دستیابی به هدف غایی شرکت یعنی جلب رضایتمندی مردم و پاسخگویی هرچه بهتر به مشترکین تلاش می کنند.