اعضای هیئت نظارت بر انتخابات گیلان معرفی شدند | عدم حضور اشجری و ریاست احمد قنبریان

طی حکمی از سوی رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات، اعضاى هیئت نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شوراى اسلامی در استان گیلان معرفی شدند. حجت الاسلام اشجری که در چند اخیر به عنوان رئیس فعالیت داشت در این دوره حضور ندارد و احمد قنبریان به عنوان رئیس انتخاب شده است.   از سوی آیت‌الله […]

طی حکمی از سوی رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات، اعضاى هیئت نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شوراى اسلامی در استان گیلان معرفی شدند. حجت الاسلام اشجری که در چند اخیر به عنوان رئیس فعالیت داشت در این دوره حضور ندارد و احمد قنبریان به عنوان رئیس انتخاب شده است.

 

از سوی آیت‌الله مدرسی یزدی رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات، احمد قنبریان به عنوان رئیس و حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدیان ( مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان) ، حجت الاسلام والمسلمین میرغفار میرکریم‌پور( دادستان سابق لنگرود)، حجت الاسلام والمسلمین على کریمیان صیقلائى ( مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد گیلان)  و على روحى به عنوان اعضاى هیئت نظارت بر انتخابات دواردهمین دوره مجلس شوراى اسلامی در استان گیلان معرفی شدند.

دربخشى از احکام صادره خطاب به اعضا آمده که «با عنایت به اینکه در نظام جمهورى اسلامی ایران، انتخابات و نظارت بر آن امرى تعیین کننده و سرئوشت ساز است، شایسته است با سرلوحه قرار دادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و ملاک قرار دادن قانون و موازین شرعى، اخلاقى و با رویکرد انقلابى و دورى أز هر گونه جهت‌گیری سیاسی و جناحى وظایف خود را با کمال دقت و قدرت انجام دهید.»