مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت در حاشیه تقدیر از دکتر آشوبی:

اقدامات سلامت‌محور علوم پزشکی گیلان به آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت، جهادی است

مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت، کمک‌های سلامت‌محور دانشگاه علوم پزشکی گیلان را حرکت جهادی برشمرد و گفت: آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت به‌پاس خدمات ارزنده و جهادی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و شخص دکتر آشوبی، از اقدامات انسانی و ارزشمند آن‌ها تقدیر کرده و داشتن چنین مدیرانی را زیبنده دولت اسلامی می‌داند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)، مدیرعامل و جمعی از مسوولان‌ آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت با حضور در دفتر ریاست دانشگاه و با تقدیم لوح سپاس از تلاش‌های دکتر محمدتقی آشوبی – سرپرست دانشگاه و هیئت‌رئیسه دانشگاه به جهت خدمات ارزنده سلامت‌محور در این موسسه خیریه، تقدیر کردند.
دکتر محمدتقی آشوبی – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست، برقراری عدالت و ارتقای نظام سلامت را نیازمند توسعه مشارکت دانست و اظهار کرد: آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی گیلان و نظام سلامت استان است و باید مساعدت‌های قانونی دانشگاه به این مجموعه، تقویت شود.
وی با اشاره به نرخ بالای سالمندی گیلان و سیر صعودی آن در استان، افزود: موضوع سالمندی در گیلان بسیار جدی است و باید بیش‌ازپیش به توسعه مراکز نگه‌داری سالمندان با عقلانیت، تدبیر و احساس مسؤولیت، فکر و تلاش کرد.
سید علی حسینی – مدیرعامل آسایشگاه خیریه معلولین و سالمندان رشت نیز در این نشست با اشاره به تأسی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از سیره اهل‌بیت (س)، اظهار کرد: طی مدت اخیر، دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اقدامات نیکوکارانه و خیرانه خود، حماسه‌های انسانی را رقم‌زده‌اند.
وی کمک‌های سلامت‌محور دانشگاه علوم پزشکی گیلان را حرکت جهادی برشمرد و افزود: آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت به‌پاس خدمات ارزنده و جهادی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و شخص دکتر آشوبی، طی نامه‌ای به وزیر بهداشت از اقدامات انسانی و ارزشمند آن‌ها تقدیر کرده و داشتن چنین مدیرانی را زیبنده دولت اسلامی می‌داند.
 مدیرعامل آسایشگاه خیریه معلولین و سالمندان رشت با اشاره به توسعه این موسسه خیریه طی سال‌های اخیر، گفت: حضور دانشگاه علوم پزشکی گیلان به‌عنوان عضو هیئت‌مدیره، تحولی در آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت ایجاد کرده و مددکاران و توان‌خواهان از این اقدامات راضی هستند.
پایان پیام/