وبدا گزارش می‌دهد؛

بازدید میدانی دکتر آشوبی از ستاد معاونت فرهنگی دانشجویی/ دکتر آشوبی: اعتلای فرهنگ، یکی از اولویت های مهم دانشگاه علوم پزشکی گیلان است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وبدا)، دکتر محمدتقی آشوبی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیش از ظهر در ساختمان معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه حضور یافت و از واحدهای مختلف این واحد ستادی بازدید کرد. وی در بازدید میدانی از واحدهای فرهنگی، دانشجویی، قرآنی و دیگر تشکل‌های مستقر در معاونت فرهنگی، […]

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وبدا)، دکتر محمدتقی آشوبی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیش از ظهر در ساختمان معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه حضور یافت و از واحدهای مختلف این واحد ستادی بازدید کرد.
وی در بازدید میدانی از واحدهای فرهنگی، دانشجویی، قرآنی و دیگر تشکل‌های مستقر در معاونت فرهنگی، با معاون، مدیران، دبیران و همچنین کارشناسان این واحدها گفت‌وگو کرد و در جریان کم و کیف خدمات این معاونت قرار گرفت.
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین از بخش‌های پشتیبانی و نمازخانه معاونت فرهنگی و دانشجویی بازدید کرد.
دکتر آشوبی در دیدار با کارکنان و مسئولان معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه، ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزشمند و مسئولانه آن‌ها، بر ضرورت کار مستمر و بدون وقفه فرهنگی در سطح دانشگاه و اهتمام به امور دانشجویان تأکید کرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین در دیدار با مسئولان و کارکنان معاونت فرهنگی دانشجویی، به حساسیت کار فرهنگی اشاره کرد و گفت: فرهنگ و اعتلای آن در جامعه دانشگاهی، دانشجویی و مراکز سلامت‌محور،  رویکرد و یکی از اولویت مهم دانشگاه علوم پزشکی گیلان است که همه متولیان امر باید برای ارتقای آن اهتمام جدی داشته باشند.
وی همچنین بر ضرورت اقدامات بنیادی و زیرساختی فرهنگی در سطح دانشگاه در راستای تحقق دانشگاه اسلامی و در تراز انقلاب، تأکید کرد و خواهان تهیه پیوست‌های فرهنگی در تمامی اقدامات دانشگاه علوم پزشکی گیلان شد.
پایان پیام/