حمایت حاجی پور از نوبخت | همه از وضع موجود دلخوریم

اسماعیل حاجی پور رئیس اسبق شورای شهر رشت، ضمن اعلام حمایت از دکتر نوبخت در انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه رشت و خمام، بیان داشت: گیلان دروازه فرهنگ ایران است و من می خواهم به شرافت و آبرو و فرهنگ گیلان رای بدهم و نماد فرهنگ گیلان در این انتخابات آقای نوبخت است. حاجی پور […]

اسماعیل حاجی پور رئیس اسبق شورای شهر رشت، ضمن اعلام حمایت از دکتر نوبخت در انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه رشت و خمام، بیان داشت: گیلان دروازه فرهنگ ایران است و من می خواهم به شرافت و آبرو و فرهنگ گیلان رای بدهم و نماد فرهنگ گیلان در این انتخابات آقای نوبخت است.

حاجی پور افزود: شاید ما قصد فعالیت در این دوره نداشتیم اما ناموس گیلان به انتخابات آمد. آمدیم و تا آخر می ایستیم و ذره ای هم کوتاه نخواهیم آمد. به همه کاندیداها احترام می گذاریم. بگذارید هرچقدر می خواهند انتقاد کنند. سکوت آقای نوبخت در برابر تخریب ها به مردم نشان می دهد ایشان چه شخصیت بالایی دارند.

اسماعیل حاجی پور در پایان با اشاره به استقبال مردم از حضور دکتر نوبخت، تصریح کرد: بسیاری از افرادی که به افتتاحیه ستاد مردمی آقای نوبخت آمده اند از وضع موجود دلخورند وشاید قصد رای دادن هم نداشتند اما با آمدن دکتر نوبخت بار دیگر بدون چشمداشت پای کار آمده اند.