دبیر کل مجمع نیروهای خط امام:

کنار گذاشتن افراد کارآمد زمینه مشکلات ساختاری در کشور است

سرویس سیاسی، ابوالفضل رضائی: دبیرکل مجمع نیروهای خط امام کشور در جمع اعضای این تشکل در گیلان حضور یافت و با آنان به گفتگو پرداخت؛ که به استان گیلان سفر کرده بود. حجت الاسلام والمسلمین سید هادی خامنه ای دبیرکل مجمع نیروهای خط امام کشور(از تشکل های اصلاح طلب) طی سفر به گیلان در جمع […]

سرویس سیاسی، ابوالفضل رضائی: دبیرکل مجمع نیروهای خط امام کشور در جمع اعضای این تشکل در گیلان حضور یافت و با آنان به گفتگو پرداخت؛ که به استان گیلان سفر کرده بود.

حجت الاسلام والمسلمین سید هادی خامنه ای دبیرکل مجمع نیروهای خط امام کشور(از تشکل های اصلاح طلب) طی سفر به گیلان در جمع اعضای مجمع نیروهای خط امام این استان با اشاره به ضعف مدیران در کشور گفت: وقتی در امور کشور اندیشمندان و متخصصان کنار گذاشته و افراد ضعیف و ناکارآمد  به مدیریت ها دست می یابند کشور روز به روز به سمت ناامیدی و مشکلات ساختاری پیش می‌رود.

او اضافه کرد : راه گذار از وضعیت فعلی کشور آگاهی، همراهی با ملت و توجه به منافع ملی است .

دبیر کل مجمع نیروهای خط امام با تشریح روند اصلاح طلبی واقعی در کشور به تفکیک اصلاح طلبی از اصلاح طلبان پرداخت و ادامه داد: در حال حاضر افول سرمایه اجتماعی اصلاح طلبان به جهت نفوذ برخی افراد فرصت طلب در میان اصلاح طلبان ایجاد شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدهادی خامنه ای همچنین در این نشست ضمن یادآوری آن چه در سالهای اول انقلاب و روند آن به وقوع پیوست به ذکر حوادثی در این زمینه نیز اشاره کرد.

در این نشست افراد حاضر ضمن ارائه  نظراتشان درباره شرایط فعلی  و وضعیت نامطلوب کشور در حوزه‌های مختلف از بی تدبیری برخی از مسئولان کشور در عدم توجه به منافع ملی  گلایه کردند.