• افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 19 - May - 2024
  • ساعت :
    اندر حکایت خرج از کیسه مردم برای تبلیغات و تأیید شدن های آنچنانی ؟!؟!2.5 سال عدم حقوق و سوال از استانداری گیلان؛

    پرداخت حقوق آتش نشان امام زاده ابراهیم مهم‌تر بود یا تخصیص پول به گروه‌های جهادی ناشناخته!؟

      تنها آتش‌نشان روستای امام زاده ابراهیم شفت اعلام کرده که ۲٫۵ سال است حقوق نگرفته و استعفای خود را اعلام کرده است. در این مدت بنا به اعلام رئیس کل دادگستری استان نه دهیاری استعفای او را اطلاع داده و نه مقامات مسئول استانی پیگیری کرده‌اند که این آتش نشان کجاست. تنها آتش نشان […]

     

    تنها آتش‌نشان روستای امام زاده ابراهیم شفت اعلام کرده که ۲٫۵ سال است حقوق نگرفته و استعفای خود را اعلام کرده است. در این مدت بنا به اعلام رئیس کل دادگستری استان نه دهیاری استعفای او را اطلاع داده و نه مقامات مسئول استانی پیگیری کرده‌اند که این آتش نشان کجاست.

    تنها آتش نشان روستا اعلام کرده که به دلیل عدم حضور همکار و ۲٫۵ سال حقوق معوقه استعفا داده است. البته انداختن قصور بر سر دهیار و آتش نشان تا حدود زیادی رفع تکلیف کردن ماجراست. یک بحثی به نام پیشگیری همیشه وجود دارد که هیچگاه جدی گرفته نمی‌شود. در این دستگاه عریض و طویل گویی همیشه مقصران باید دارای رده‌های پایین باشند و بقیه مبرا شوند. مگر یک دهیاری چقدر بودجه دارد که یک ایستگاه آتش‌نشانی راه‌اندازی کند. پس نقش فرمانداری و استانداری چیست؟ وقتی آتش‌نشانی وجود ندارد چرا نباید سوال پرسیده شود.

    در منطقه‌ای که بناها چوبی هستند، مهم‌ترین راه پیشگیری از بحران‌ها یک ایستگاه آتش‌نشانی است. البته بعد از آتش سوزی سال ۹۶ در دولت گذشته حداقل یک آتش نشان برای این منطقه تعریف شده بود که نه حقوقش معلوم بود و نه همکارش! در این دولت هم که گویی اهمیتی به این موضوع نمی‌داد که بعد از حادثه متوجه شدیم که آتش نشانی در منطقه وجود ندارد.

    در چند روز گذشته اسنادی منتشر شده از اهدای ۵ میلیارد تومان پول به گروه‌های جهادی استان توسط استانداری! ۵ میلیارد تومان پول زیادی در این بودجه نیست، ولی این پول بیت المال قرار است صرف چه گروه‌هایی شود. آیا بهتر نبود همه این مدت این پول را صرف حقوق و مزایای آتش نشانان امام زاده ابراهیم می کرذند که هم چند نفر حقوق می‌گرفتند و هم شاهد این حجم از آتش سوزی در یک منطقه صعب العبور نباشیم. خودتان کلاهتان را قاضی کنید. آیا این خودش کار جهادی نبود و مردم راضی‌تر نبودند؟

    نوشته های مشابه

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    برو بالا