برای عملکرد حرفه ای و انسان دوستانه و مدیریتی دکتر مهرابیان ، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ؛

مدیری از جنس‌ مردم، نوعدوست، متواضع ،‌شفاف و کاربلد/دکتر مهرابیان ، مدیر شایسته ای است که بر کرسی شایسته ،نشسته است

علی کریمی پاشاکی _روزنامه نگار_بعضی نامها و اسامی هم قواره ی فرد موصوف هستند و شایسته اش.برخی کرسی ها،صفات و مسئولیت های مهم و تاثیر گذار شایسته ی برخی مدیران شجاع،صادق،پاکدست و از جنس مردم اند. آنچنان که اگر در مدح و بزرگی و فرهیختگی رفتار و کردار شان بنویسی،غش در معامله نکرده ای وتملق […]

علی کریمی پاشاکی _روزنامه نگار_بعضی نامها و اسامی هم قواره ی فرد موصوف هستند و شایسته اش.برخی کرسی ها،صفات و مسئولیت های مهم و تاثیر گذار شایسته ی برخی مدیران شجاع،صادق،پاکدست و از جنس مردم اند.
آنچنان که اگر در مدح و بزرگی و فرهیختگی رفتار و کردار شان بنویسی،غش در معامله نکرده ای وتملق نگفته ای.

آدم های بی شیله و پیله ای که اگر در وادی مدیریت های ارشد بهداشتی ،فرهنگی و اجرایی و…حضور داشته باشند،گوهری گرانبها هستند و اینچنین است، دکتر فردین مهرابیان ، معاون پرتلاش و کاربلد فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ،فرزند صادق فرهنگ و بهداشت و مدیریت مردمی و شفاف به معنای واقعی.

دکتر مهرابیان،مدیری جوان،شجاع،صادق
،مردم دار و از جنس تخصص بهداشت و فرهنگ می باشد و همین خصایص خوب وی باعث شده تا در میان کثیری از اهالی بهداشت و درمان و فرهنگ استان کلامش نافذ و صداقت رفتار و بیانش مورد تحسین باشد.
مدیر مهربان ، صبور ،پرحوصله و توانمندی که بیشتر دغدغه ها و اهتمامش به اعتلای فرآیند مدیریت حرفه ای اش در هر موقعیتی که تاکنون بوده ،از جمله ی بهترین مدیران قلمداد شده است.
مدیری که وجودش در هر دستگاهی و بویژه در دانشگاه علوم پزشکی گیلان با توجه به تخصص دکترای بهداشت قطعاً اگر در حوزه ی تخصصی خود بود خیلی بیش از این می توانست منشاء اثر باشد و این از خوشبختی و خوشوقتی مدیریت ارشد دانشگاه علوم پزشکی گیلان است که دارای چنین معاون توانمند و همکار دلسوز و مردمی و خوب است، کما اینکه در مدت کوتاهی که به عنوان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بود، بخوبی آن حوزه ی مهم را مدیریت کرد و هم اکنون نیز با توجه به سابقه ی کار فرهنگی و دانشجویی ، بخوبی حوزه ی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان را مدیریت می نماید.

حضور تاثیر گذار ایشان در موقعیت های حساس و مختلف مدیریتی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مقاطع مختلف نشان داده که می تواند منشاء اثرات مثبت و خیر باشد.
وی دارای شخصیتی شفاف،بی نقاب و بدون غش است،فی الواقع می توان ادعا کرد که «شایسته ای بر کرسی شایسته» جلوس کرده است.

به اذعان بسیاری از فرهیختگان و اهالی بهداشت ، درمان و فرهنگ استان گیلان، باز می توان ادعا کرد که همنشینی و همراهی ایشان به عنوان معاون فرهنگی و دانشجویی در حال حاضر و معاونت بهداشتی در گذشته ی نه چندان دور برای بازتاب عملکرد منطقی دانشگاه علوم پزشکی گیلان یکی فاکتورهای فوق العاده تاثیر گذار و شایسته بوده است.

علی ایحال،این خوشوقتی و خوشبختی حضور دکتر مهرابیان به عنوان معاون پرتلاش و متواضع فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان را قدر می دانم و آرزوی پیمایش موفق و روز افزون تر راه مدیریتی را برای ایشان دارم.