به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچای برگزار می شود ؛

برگزاری اولین همایش تجلیل از بازنشستگان ادوار شهرداری کلاچای و خانواده بزرگ آنها

برای اولین بار در شهر زیبا ی کلاچای همایش و جشن بزرگ گرامیداشت بازنشستگان ادوار شهرداری کلاچای و خانواده بزرگ آنها وروز خانواده برگزار می شود. دکتر رشاد ،شهردار پرتلاش و موفق کلاچای با اعلام مطلب فوق افزود: با برنامه‌ریزی و هماهنگی های لازم برای اولین بار در شهر زیبای کلاچای همایش و جشن بزرگ […]

برای اولین بار در شهر زیبا ی کلاچای همایش و جشن بزرگ گرامیداشت بازنشستگان ادوار شهرداری کلاچای و خانواده بزرگ آنها وروز خانواده برگزار می شود.

دکتر رشاد ،شهردار پرتلاش و موفق کلاچای با اعلام مطلب فوق افزود:
با برنامه‌ریزی و هماهنگی های لازم برای اولین بار در شهر زیبای کلاچای همایش و جشن بزرگ بمناسبت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان ادوار شهرداری کلاچای و خانواده‌های بزرگ فهیم آنان به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچای و با هماهنگی با سایر نهادهای ذیربط روز جمعه رأس ساعت ۱۸ عصر در پارک ساحلی ،جنب آتش نشانی شهرداری کلاچای برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد:
همچنین در این از عزیزان بازنشسته نیز به نحو شایسته ای تجلیل به عمل خواهد آمد.
شهردار کلاچای افزود:
شرکت در این همایش و جشن بزرگ برای عموم آزاد است. در ضمن در این جشن بزرگ تکریم از بازنشستگان ادوار شهرداری کلاچای و خانواده ی بزرگ آنان ،مسابقات و قرعه کشی پرداخت هزینه‌های سفر هوایی به مشهد مقدس و هدایای ارزشمند دیگری به شرکت کنندگان در مسابقات اهداء خواهد شد.

به گفته ی دکتر رشاد ،این مراسم با مجری‌گری و هنرنمایی هنرمندان محبوب صدا و سیمای مرکز گیلان اجرا خواهد شد.