با هدف رفع کاستی‌ها و بهبود خدمت‌رسانی؛

تحول‌ و توسعه‌ با طرح‌های بیست‌گانه در سازمان تأمین اجتماعی

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به تدوین طرح‌های بیست‌گانه در سازمان افزود : در دوره مدیریت جدید، با هدف پیش‌بینی و مدیریت چالش‌های حال و آینده، اقدام به تدوین ۲۰ طرح تحول‌آفرین و توسعه‌ای کرده است. ۶۰ محور از مشکلات دکتر سالاری یادآور شد :  این طرح‌ها، که پس از بررسی و مشورت […]

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به تدوین طرح‌های بیست‌گانه در سازمان افزود : در دوره مدیریت جدید، با هدف پیش‌بینی و مدیریت چالش‌های حال و آینده، اقدام به تدوین ۲۰ طرح تحول‌آفرین و توسعه‌ای کرده است.

۶۰ محور از مشکلات

دکتر سالاری یادآور شد :  این طرح‌ها، که پس از بررسی و مشورت با کارشناسان و صاحب‌نظران از بین ۶۰ محور از مشکلات و عارضه‌های سازمان تنظیم شده‌اند، به‌منظور بهبود ساختار و خدمات سازمان طراحی شده‌ است.

۵۰ ‌جلسه‌‌ به مدت بیش از ۲۱۰ ساعت

وی گفت : از ۲۹ دی ماه و آغاز اولین جلسه تخصصی این طرح تا امروز؛ حدود ۵۰ ‌جلسه‌‌ به مدت بیش از ۲۱۰ ساعت، با مدیریت مدیرعامل سازمان و شرکت افراد مربوط به هر طرح از جمله معاونان، مدیران کل و کارشناسان مرتبط و همفکری و مشارکت ده‌ها پژوهشگر و مشاور، برگزار شده است.

بهبود خدمت‌رسانی

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی با تاکید بر بهبود خدمت رسانی گفت : هدف نهایی این طرح‌ها، بهبود خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان است که برای تحقق آن، هر طرح توسط یک مدیرمسئول و تیمی از کارشناسان پیگیری و با استفاده از روش‌های استاندارد مدیریتی، نظارت و ارزیابی دقیق بر روند اجرای طرح‌ها انجام می‌شود تا سازمان تأمین اجتماعی به نهادی متفاوت و پیشرفته‌تر و همگام با تحولات حوزه‌های دیگر تبدیل شود.