شهردار بندر کیاشهر:

حتی یک متر زمین هم به باشگاه استقلال تهران ندادیم

طی روزهای اخیر استوری حسین قربان زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی در اینستاگرام پیرامون روند عجیب فروش زمین ۴ هکتاری استقلال در بندر کیاشهر باعث اظهار نظرات مختلفی بین کاربران فضای مجازی شده است. در استوری قربان زاده آمده بود که مرتضی عاطفی شهردار بندر کیاشهر مدعی شده که یک زمین چهار هکتاری برای ایجاد کمپ […]

طی روزهای اخیر استوری حسین قربان زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی در اینستاگرام پیرامون روند عجیب فروش زمین ۴ هکتاری استقلال در بندر کیاشهر باعث اظهار نظرات مختلفی بین کاربران فضای مجازی شده است. در استوری قربان زاده آمده بود که مرتضی عاطفی شهردار بندر کیاشهر مدعی شده که یک زمین چهار هکتاری برای ایجاد کمپ تمرینی به باشگاه استقلال تهران داده شده و علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل وقت استقلال آن را به اسم روزنامه استقلال جوان منتقل کرده و در ادامه نیز آن را به یک شخص حقیقی فروخته است. فتح‌الله‌زاده هم بعد از انتشار این پیام از سوی رئیس سازمان خصوصی‌سازی موضوع را تکذیب کرد و گفت که درباره موارد اتهامی پیرامون زمین در دادگاه تبرئه شده است.

دلیل انتقاد شماری از اهالی ورزش و مردم گیلان بعد از رسانه‌ای شدن موضوع، این بود که چرا وقتی تیم‌های مختلف ورزشی گیلان درگیر مشکلات اساسی هستند، یک شهرداری در گیلان باید به تیم غیر گیلانی زمین اهدا کند. موضوعی که حالا از سوی مرتضی عاطفی شهردار بندر کیاشهر تکذیب شده است.

به گزارش کلان‌شهر، مرتضی عاطفی شهردار بندر کیاشهر گفت: هیچ زمینی از سوی شهرداری بندر کیاشهر به باشگاه استقلال تهران داده نشده است و اساساً ماجرای زمینی که از سوی رئیس سازمان خصوصی‌سازی در رسانه‌ها مطرح شده ارتباطی به شهرداری بندر کیاشهر ندارد.

عاطفی افزود: زمین ۴ هکتاری موردنظر در دهه ۸۰ توسط باشگاه استقلال از یک مالک خصوصی و نه شهرداری کیاشهر خریداری شده بود و سرنوشت زمین خریداری شده از سوی باشگاه استقلال در دهه ۸۰ ارتباطی به مجموعه شهرداری ندارد و نمی‌توانیم درباره آن اظهارنظر کنیم.

عاطفی تأکید کرد: حتی یک متر زمین از سوی شهرداری بندر کیاشهر به‌صورت رایگان یا اخذ وجه در اختیار باشگاه استقلال قرار نگرفته است