به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت معصومه سلام‌الله علیها صورت گرفت؛

حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جمع دختران خوابگاهی/ شرکت دکتر آشوبی در جشن روز دختر تا همنشینی صمیمی با دانشجویان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)، در شامگاه سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر، دکتر محمدتقی آشوبی-سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با همراهی دکتر فردین مهرابیان- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و همچنین جمعی از مدیران دانشگاه، در جمع دانشجویان دختر خوابگاه شهید سلیمانی حضور یافت. دکتر […]

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)، در شامگاه سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر، دکتر محمدتقی آشوبی-سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با همراهی دکتر فردین مهرابیان- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و همچنین جمعی از مدیران دانشگاه، در جمع دانشجویان دختر خوابگاه شهید سلیمانی حضور یافت.
دکتر آشوبی ضمن تبریک روز دختر با اهدای گل به دانشجویان حاضر در خوابگاه، مقام دختر را  گرامی‌داشت.
وی همچنین در جمع دختران حاضر در نمازخانه خوابگاه دخترانه شهید سلیمانی حضور یافت و‌ در جشن روز دختر نیز شرکت کرد.
دکتر آشوبی همچنین به صورت صمیمانه پای صحبت  دختران خوابگاه شهید سلیمانی نشست و با آن‌ها گفت‌وگو کرد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دانشجویان دختر را همچون فرزندان خود توصیف کرد و از آن‌ها خواست تا با تقویت ارتباط خود با مسوولان‌ دانشگاه، آن‌ها را از خانواده خود بدانند.
گفتنی است در پایان حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در خوابگاه شهید سلیمانی، از اتاق های برتر به مناسبت هفته خوابگاه‌های دانشجویی نیز تقدیر و تجلیل شد.