با همراهی مسوولان‌ شهرستان شفت صورت گرفت؛

حضور میدانی هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در شفت/ بازدید از طرح در دست احداث اورژانس گیشم تا بازدید از بیمارستان امام رضا (ع)

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)، هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان با همراهی دکتر خلیل بهروزی‌فر-نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی و مهندس مهدی نقدی – فرماندار شهرستان شفت به منظور بررسی‌ و ارزیابی نظام سلامت شهرستان در تعدادی از مراکز سلامت محور شفت حضور یافتند. مسوولان‌ دانشگاه […]

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)، هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان با همراهی دکتر خلیل بهروزی‌فر-نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی و مهندس مهدی نقدی – فرماندار شهرستان شفت به منظور بررسی‌ و ارزیابی نظام سلامت شهرستان در تعدادی از مراکز سلامت محور شفت حضور یافتند.
مسوولان‌ دانشگاه علوم پزشکی گیلان با همراهی مسوولان‌ شهرستان شفت از مرکز جامع خدمات سلامت شهر احمدسرگوراب نیز بازدید کردند.
دکتر آشوبی، در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت شهری احمدسرگوراب شفت از بهسازی و توسعه این مرکز با بهره‌گیری از ظرفیت مولدسازی املاک در دولت خبر داد.
هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین در بیمارستان ۳۳ تخت‌خوابی امام رضا علیه السلام شفت نیز حضور یافت و سطح کمی و کیفی خدمات ارایه شده را مورد بررسی قرار داد.
دکتر آشوبی در بازدید از بیمارستان امام رضا علیه السلام شفت، ضمن تقدیر از کادر درمان و گفت‌وگو با تعدادی از بیماران و همراهان بر لزوم توسعه و تجهیز بیمارستان تأکید کرد.
هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین از مرکز جامع خدمات سلامت ملاسرا شفت نیز بازدید کرد.
بررسی اقدامات بهداشتی در حوزه جوانی جمعیت، مراقبت‌های سلامت خانواده، غربالگری بیماری‌های غیرواگیر، نظارت‌های بهداشت محیط و حرفه‌ای، واکسیناسیون، دندانپزشکی، آزمایشگاه و دیگر شاخص‌های بهداشتی از مهمترین محورهای مورد ارزیابی در بازدید میدانی هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مرکز ملاسرا شفت بود.
تشکیل شورای سلامت در شهرستان شفت، آخرین برنامه حضور هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در شهرستان شفت بود.
پایان پیام/