خودکفایی ۹۹ درصدی در حوزه فناوری و تکنولوژی صنعت برق

    پایگاه اطلاع رسانی گیلان بهتر نوین به نقل از مدیریت روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان __مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع‌‌رسانی وزارت نیرو: استقبال باشکوه و گسترده از بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران نشاندهنده پویایی این صنعت است. به گزارش پایگاه خبری شرکت توانیر، علی‌اکبر کاظمی در آیین افتتاح […]

 

 

پایگاه اطلاع رسانی گیلان بهتر نوین به نقل از مدیریت روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان __مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع‌‌رسانی وزارت نیرو: استقبال باشکوه و گسترده از بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران نشاندهنده پویایی این صنعت است.

به گزارش پایگاه خبری شرکت توانیر، علی‌اکبر کاظمی در آیین افتتاح بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی برق و نخستین جشنواره و فن‌بازار تخصصی صنعت برق ایران: در حوزه فناوری در صنعت برق به خودکفایی ۹۹ درصدی دست یافته‌ایم و در ساخت نیروگاه و انتقال و توزیع تقریبا خودکفا هستیم، بنابراین ضرورت داشت تا فن‌بازار تخصصی صنعت برق ایجاد شود.

حدود ۵ ماه است برای برگزاری نخستین جشنواره و فن‌بازار تخصصی صنعت برق در تلاش هستیم تا همرسانی بین صنعت و دانشگاه و شرکت‌‌های دانش‌بنیان اتفاق بیفتد.

یکی از ویژگی‌های این فن‌بازار، تشکیل کمیته علمی بود، در این کمیته ۲۲۱ نیاز فناورانه شرکت‌ها از سراسر کشور شناسایی شد.

حدود ۷۰۰ محصول به جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ارسال شد و پس از بررسی و ارزیابی‌های نهایی در کمیته علمی فن‌بازار، ۴۱۰ محصول از ۲۵۹ شرکت دانش‌بنیان تائید و در عرضه شد