در شهرستان بندر انزلی همه آمدند تا با هادی حق شناس ، حسن خسته بند و احمد دنیا مالی برای رفتن به مجلس دوازدهم رقابت کنند به شرط تأیید صلاحیت و اخذ آراء از انزلیچی ها

فرماندار جوان و پر انرژی شهرستان انزلی اعلام کرد که ۳۹ نفر بطور قطعی برای کاندیداتوری انتخابات مجلس دوازدهم ثبت نام کرده اند. به گفته ی وی ۵ خانم نیز در لیست ثبت نامی‌ها قرار دارند. در لیست ثبت نامی ها در شهرستان بندر انزلی نام افراد مختلفی دیده می‌شود. که عبارتند از: حسن خسته […]

فرماندار جوان و پر انرژی شهرستان انزلی اعلام کرد که ۳۹ نفر بطور قطعی برای کاندیداتوری انتخابات مجلس دوازدهم ثبت نام کرده اند. به گفته ی وی ۵ خانم نیز در لیست ثبت نامی‌ها قرار دارند.
در لیست ثبت نامی ها در شهرستان بندر انزلی نام افراد مختلفی دیده می‌شود. که عبارتند از:

حسن خسته بند
علی کاظمی
هادی حق شناس
احمد دنیا مالی
امیر احمدی فر

و تعداد دیگری از دواطلبان که همه بایستی در انتظار تاییدیه های دستگاههای ذیربط در مرحله ی اول و تایید هیات نظارت شورای نگهبان باشند.

با توجه به حضور افراد با تفکرات مختلف در این مرحله ، اگر این افراد تایید شوند قطعاً انتخابات پرشوری در حوزه ی انتخابیه ی شهرستان بندر انزلی رقم خواهد خورد.
ولی اگر روند دوره های اخیر برگزاری انتخابات بارد حداکثری همراه باشد به نظر می رسد کم استقبالی دوره ی یازدهم تکرار خواهد شد.

حضور شخصیت های سیاسی اقتصادی ،اجتماعی و فرهنگی همچون دکتر حق شناس مهندس خسته بند،مهندس دنیا مالی ،مهندس احمدی فر و جوانانی امثال کاظمی و حضور ۵ نفر از بانوان شهرستان بندر انزلی که هر کدام دارای پایگاه های رأی ویژه و عمومی هستند می تواند نوید یک انتخابات پرشور در صورت تأیید صلاحیت شان را بدهد.