رعایت حقوق مردم ، از توانمندی ها و خط قرمز ارائه ی خدمات بهداشتی و درمانی در دوره ی مدیریتی دکتر آشوبی است

دکتر آشوبی، یکی از صبورترین و پاسخگوترین مدیران اجرایی استان گیلان

علی کریمی پاشاکی__روزنامه نگار___اقدام مدیریتی و نرم افزاری و سخت افزاری ریاست کنونی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و تیم مدیریتی همراه ایشان در ارتباط با پاسخگویی ، شفافیت‌ و خط قرمز بودن ارائه ی خدمات بهداشتی و درمانی به تک تک شهروندان و روستاوندان ، یک استراتژی قابل اعتماد خدمت در دانشگاه علوم پزشکی گیلان […]

علی کریمی پاشاکی__روزنامه نگار___اقدام مدیریتی و نرم افزاری و سخت افزاری ریاست کنونی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و تیم مدیریتی همراه ایشان در ارتباط با پاسخگویی ، شفافیت‌ و خط قرمز بودن ارائه ی خدمات بهداشتی و درمانی به تک تک شهروندان و روستاوندان ، یک استراتژی قابل اعتماد خدمت در دانشگاه علوم پزشکی گیلان می باشد که با استقبال مراجعه کنندگان به مراکز بهداشتی و درمانی مواجه است و مدیریت ارشد دانشگاه علوم پزشکی گیلان روزی نیست که از مراکز درمانی و بهداشتی بازدید میدانی نداشته باشد.
هرچند شاید در یک معاونت دانشگاه علوم پزشکی گیلان از نظر این قلم نیاز به ترمیم و تغییر در مدیریت و برخی شیوه‌های کاری جهت بالابردن سطح رضایتمندی مردم احساس می شود.

در ارتباط اهمیت مبحث  وجود سلامت به معنای عام در جهان کنونی و همچنین کشور و استان گیلان ما همین قدر اشاره شود که با حیات شهروندان و روستاوندان ما بستگی تام به آن دارد .
بایستی تلاش و برنامه ریزی برای گسترش نظام سلامت بر پایه نظام پیشگیرانه و بهداشت محور  به استراتژی ایجاد سلامت برای یکان یکان شهروندان و روستاوندان تبدیل شود.
همچنین در ارتباط با بحث نظارت مدیریت ارشد دانشگاه و نهادهای نظارتی موجود در دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر کارکرد مدیران و کارکنان زحمتکش این حوزه ، بایستی یاد آوری کرد که علاوه بر مبحث نظارتی مدیریت ارشد دانشگاه در حوزه ی مدیریت واحد‌های تابعه و مراکز درمانی و بهداشتی ، آموزشی و…  قطعاً بایستی خیلی خیلی جدی گرفته شود و  با حساسیت و دقت بیشتری دنبال گردد و همچنین مدیریت ارشد اجرایی هر شهرستان و سایر دستگاه‌های محترم نظارتی از جمله قوه محترم قضایی نیز در ارتباط با کارایی و عدم پاسخگویی ادارات زیر مجموعه در حوزه ی شهرستان ها وظایف نظارتی و مدیریتی دارند و می‌توانند با کارکردهای مدیران ادارات در سطح استان و شهرستان و واحد‌های درمانی و…برخورد مدیریتی ،انضباطی و اداری نمایند.

اقدام ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جهت دفاع از حقوق مردم بجا و قابل تقدیر است

براساس نظر کارشناسان ذیربط ، مدیریت ارشد دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ارتباط با وظایف حرفه ای خود کوچکترین کم کاری و یا قصور را نداشته و در ارتباط با درمان مردم فهیم با توجه به منابع و امکانات موجود از هیچ پشتیبانی و فراهم کردن امکانات و تجهیزات مدرن پزشکی فروگذار نکرده و در حال حاضر با توجه به برنامه ریزی مدیریت ارشد دانشگاه ، امکانات مدرن آزمایشگاهی بتدریج در اقصی نقاط استان گیلان در حال نصب و راه اندازی است تا مردم شهرستان های مختلف برای گرفتن برخی خدمات پزشکی به مرکز استان و یا استان های همجوار مراجعه نکنند و همچنین در کمترین زمان ممکن بیماران با کمترین هزینه شوند.

می توان ادعا کرد ،دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دوره ی مدیریتی دکتر آشوبی ، یکی از دستگاههای پیشرو در ارائه ی خدمات بهداشتی و درمانی و همچنین از پاسخگوترین دستگاههای اجرایی و خدماتی و آموزشی در استان گیلان است که با توجه به منابع مالی در اختیار و امکانات موجود در جهت تأمین نیازهای مردم شریف گیلان و بویژه بیماران از هیچ تلاشی تاکنون فروگذار نکرده و نخواهند کرد.