دیدار مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی
محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ، طی این دیدار به گفتگو و تبادل نظر با ابراهیم نجفی نماینده مردم شریف شهرستان آستانه اشرفیه پرداخت و با تاکید بر تداوم شاکله کلی برنامههای مدیریت مصرف در تابستان سالجاری از پیشرفت در بخش هوشمندسازی و کنترل پذیری بارهای مصرفی خبر داد. ابراهیم نجفی […]
ابراهیم نجفی در این دیدار ضمن تقدیر از تلاشهای شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در جهت پایداری شبکه های توزیع برق برخی درخواستهای مردمی و مطالبات عمومی در حوزه انتخابیه خود را مورد پیگیری قرار داد.
وی درادامه به تبیین برخی چالشهای صنعت برق کشور در سال جاری پرداخت و ابراز امیدواری کرد که با جذب اعتبارات لازم، بتوان مشکلات و کمبودهای موجود در شرکت توزیع نیروی برق گیلان از جمله نیاز به نوسازی شبکههای فرسوده را برطرف ساخت.
محمد تقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان نیز ضمن استماع درخواستهای مردمی مطروحه، به تلاشهای کارکنان شرکت از ابتدای سال جاری جهت خدمات رسانی بهتر و مطلوب تر به متقاضیان و مشترکین این شرکت اشاره کرد و گفت:خدماترسانی مطلوب در گرو جذب منابع مالی مورد نیاز میباشد و در این زمینه نقش نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بسیارحائز اهمیت است.
وی افزود : تجربه گذر از پیک بار سال گذشته نشان داد که برای تأمین برق پایدار ، باید به سمت مدیریت بار مشترکین حرکت کرد، لذا رویت پذیری و کنترل پذیری مصرف مشترکین از طریق توسعه کنتور هوشمند یکی از مهمترین ابزارها برای پیادهسازی طرح های مدیریت مصرف می باشد که از سالیان گذشته در دستور کار صنعت برق قرار گرفته و هم اکنون با سرعت بیشتری در حال پیگیری است.
رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع برق گیلان خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح امکان ارسال فرمان قطع و وصل و همچنین اخطار پیش از قطع به مشترک مقدور می باشد به نحوی که قابلیت محدودیت بار از طریق کنتور هوشمند انجام می شود و با کنترل پذیر کردن مشترکین پرمصرف از راه دور، قابلیت اعمال محدودیت بار مصرفی برای آنها در ایام پیک فراهم می شود که می تواند کمک بسزایی به پایداری شبکه و عدم قطع سایر مشترکین داشته باشد.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در ادامه اظهار داشت : ارائه خدمات مطلوب به مردم منوط به پرداخت به موقع صورتحساب بهای برق مصرفی توسط مشترکان است و هرگونه تاخیر در این موضوع شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان را با محدودیت در خدماترسانی به مشترکان مواجه میکند.
وی افزود: اپلیکیشن «برق من» آسانترین و راحتترین راه برای پرداخت غیرحضوری بهای برق مصرفی است.
مهدیزاده گفت: هماستانیها میتوانند با نصب این نرمافزار از کافه بازار یا سایت شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان به نشانی www.gilanpdc.ir از خدمات متنوع این شرکت بدون نیاز به مراجعه حضوری به ادارات و امورهای توزیع برق بهرهمند شوند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در انتها با توجه به چالش های انرژی و لزوم صرفهجویی آب،برق و گاز جهت گذر از پیک بار سال جاری از مسافرین نوروزی و عموم شهروندان گیلانی درخواست کرد تا با مصرف بهینه انرژی موجبات پایداری شبکه های توزیع برق را در سراسر استان فراهم آورند.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0