مراسم جشن میلاد امام رضا (ع) در خوابگاه ها ی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد

مراسم جشن میلاد امام رضا (ع) با حضور دکتر فردین مهرابیان معاون فرهنگی و دانشجویی گیلان شامگاه گذشته به صورت همزمان در خوابگاه پسرانه بوستان انقلاب و خوابگاه دخترانه شهید فیاض‌بخش برگزار شد .

مراسم جشن میلاد امام رضا (ع) با حضور دکتر فردین مهرابیان معاون فرهنگی و دانشجویی گیلان شامگاه گذشته به صورت همزمان در خوابگاه پسرانه بوستان و خوابگاه دخترانه شهید فیاض‌بخش به همت هیات دانشجویی آل یاسین برگزار شد .

دکتر فردین مهرابیان معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در جمع پسران خوابگاه بوستان انقلاب ضمن بیان احادیثی از امام رضا به نقش و جایگاه دانشجو در جامعه اشاره کرد و افزود: در نظام جمهوری اسلامی که یک نظام مردمی است، دانشجو باید بارزتر از دیگر دانشجویان در هر جای دیگر دنیا، نقش داشته باشد. درست است که همه ملت ها و جوان ها به کشور و سرنوشت و ملّتشان علاقه مندند، اما فرق است بین نظامی که بر اساس انقلاب مردمی و متکی به اراده و احساس عامه مردم بنا شده و حرکت کرده و با دشمن درافتاده و موانع را برداشته است و یکایک آحاد مردم با آن احساس پیوند عمیقی کنند و نظامی که این چنین نباشد. قطعا در این نظام مردمی، دانشجویان که طبقه پیشرو و و بانشاط پیکره اجتماع محسوب می شوند باید در سازندگی آینده و ترسیم حرکت عمومی جامعه، بیش از جاهای دیگر، نقش و اثر داشته باشند.

وی افزود: هیچ چیز نباید موجب شود که در حرکت علمی شما، اندک توقف و تعللی به وجود آید و دشمن، این را می خواهد، نباید بگذارید آنان به اهدافشان برسند. علی رغم خواست دشمن، باید حرکت علمی در کشور، شکوفا و امیدبخش و آینده نگر باشد.

همچنین در این مراسم مولودی خوانی توسط مجتبی نوری مداح جوان اهل بیت انجام و از علیرضا فدایی دانشجوی بهداشت محیط برای نوشتن کتابی برای امام رضا تجلیل شد .