رئیس کل دادگستری استان گیلان خبر داد:

راه‌اندازی فاز دوم کارخانه صنایع پوشش در گیلان برای تولید نخ نساجی

رئیس کل دادگستری استان گیلان از راه‌اندازی فاز دوم کارخانه صنایع پوشش در این استان خبر داد و گفت: کارخانه صنایع پوشش با راه‌اندازی یک خط تولید که دارای ماشین آلات بسیار نو و مدرنی می‌باشد با ۱۵۰ نفر پرسنل آغاز بکار کرد و فاز دوم آن که زنجیره خط تولید نخ نساجی می‌باشد به زودی راه اندازی خواهد شد.

به نقل از فارس، حمزه خلیلی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از فعالان بخش خصوصی و تولیدکنندگان و در سالن اجتماعات دادگستری استان گیلان با اشاره به اهمیت امنیت در سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در کشور اظهار کرد: تولید و صنعت و حفظ سرمایه‌گذاری و اشتغال و از طرفی دیگر احیای کارخانجات صنعتی به عنوان یکی از ماموریت‌های دستگاه قضایی در دادگستری گیلان آغاز شده است.

وی اقدامات انجام در گیلان و در راستای احیای واحدهای تولیدی و بازپس‌گیری کارخانه‌های مهم را بسیار موثر دانست و گفت: در طی چندسال گذشته شرکت‌های رشت الکتریک، کارخانه پوشش و ابریشم که در اختیار و تملک برخی افراد قرار داشت به بیت‌المال بازگردانده شد.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به همت قوه قضائیه به احیای واحدهای تولیدی در کشور بیان کرد: روند باز پس گیری کارخانه‌ای که ماشین آلات و ساختمان آن به صورت ضایعات با ادعای بدهکاری، به حراج گذاشته شده بود و یا مخروبه کرده بودند به دنبال تصاحب زمین‌هایی بودند که سرمایه سرشاری پشت آن خوابیده بود بسیار سخت بوده است.

خلیلی از راه‌اندازی فاز دوم کارخانه صنایع پوشش در گیلان خبر داد و افزود: کارخانه صنایع پوشش با راه‌اندازی یک خط تولید که دارای ماشین آلات بسیار نو و مدرنی می‌باشد با ۱۵۰ نفر پرسنل آغاز بکار کرد و فاز دوم آن که زنجیره خط تولید نخ نساجی می‌باشد به زودی راه اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه اگر دستگاه قضایی گیلان در جایی ورود می‌کند باید نتیجه آن را مردم، تولید کننده و صنعتگر احساس کند، تصریح کرد: اگر مردم حضور ما را ببیند اما کار ما نتیجه نداشته باشد، موجب ناامیدی در جامعه می‌شود و ناامیدی بزرگترین و مخرب‌ترین پدیده اجتماعی است، اما تلاش دستگاه قضایی ایجاد امید در جامعه و نظارت بر حسن اجرای کار است.

رئیس کل دادگستری استان گیلان بخش اعظمی از مشکلات موجود در جامعه را احیای نادرست قوانین دانست و گفت: بخش اعظمی از مشکلات ما در جامعه اجرای ناقص و نادرست قانون است و اگر قانون، درست اجرا می‌شد امروز این مشکلات در مقابل ما نبود.

خلیلی تشدید نظارت بر اجرای قانون با هدف ایجاد امنیت اقتصادی از ماموریت‌های سال جدید دستگاه قضایی استان برشمرد و افزود: هیاتی ویژه به منظور حسن اجرای قوانین در زمینه تولید در دادگستری گیلان تشکیل خواهد شد.