اقبال افکار عمومی به دکتر حق شناس این روز ها صعودی و قابل قبول است

رقابت اصلی بین هادی حق شناس و امیر احمدی فر و حسن خسته بند و احمد دنیا مالی در شهرستان بندر انزلی

پایگاه خبری و تحلیلی گیلان بهتر نوین__ آرمان کریمی پاشاکی _،روزنامه نگار__همه ی نامزد ها آمده اند تا با هادی حق شناس ، و امیر احمدی فر و حسن خسته بند و احمد دنیا مالی برای رفتن به مجلس دوازدهم رقابت کنند. به شرط اخذ آراء لازم از انزلیچی ها   عوامل اجرایی و نظارت […]

پایگاه خبری و تحلیلی گیلان بهتر نوین__ آرمان کریمی پاشاکی _،روزنامه نگار__همه ی نامزد ها آمده اند تا با هادی حق شناس ، و امیر احمدی فر و حسن خسته بند و احمد دنیا مالی برای رفتن به مجلس دوازدهم رقابت کنند. به شرط اخذ آراء لازم از انزلیچی ها

 

عوامل اجرایی و نظارت انتخابات دوازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی در شهرستان بندر انزلی اعلام کردند که آنانی که تأیید صلاحیت شده‌اند در حال رقابت انتخاباتی برای جلب آرای مردم شهرستان انزلی هستند و تاکنون نیز روند تبلیغات به شکل منطقی دنبال شده است به غیر از اندک بد اخلاقی ها.
در انتخابات دوازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی در شهرستان بندر انزلی ،تقریباً از تمام تفکرات موجود در سطح شهرستان نامزد انتخاباتی دارند و می توان پیش بینی کرد که یکی از حوزه هایی است که رقابت انتخاباتی واقعی در آن وجود دارد.

هادی حق شناس

هادی حق شناس ، اقتصاددان و مدیر اجرایی سالهای گذشته و نماینده ی ادوار مجلس از حوزه ی شهرستان بندر انزلی ، یکی از نامزدهای خوشنام و متخصص در حوزه مدیریت اجرایی و اقتصادی می باشد.
وی در میان تمام اقشار بندر انزلی بدلیل سوابق مدیریتی و رفتاری دارای پایگاه رأی قابل توجهی می باشد.
وی در دوران مدیریت اجرایی اش در اداره‌ی کل بنادر و کشتیرانی نیز دارای سوابق مدیریت اجرایی درخشان می باشد و انتظار می رود با این رزومه ی منطقی و مثبت بعد از سالها دوری از رقابت های انتخاباتی مجلس ،بتواند برای شهرستان انزلی نماینده ی قابل قبولی باشد.در ضمن به علت نزدیکی در تفکرات سیاسی به اصلاح طلبان و اعتدالیون و میانه‌روهای مستقل ، پیش بینی می شود که از خواستگاه رأی خوبی در اقشار مختلف مردم شهرستان بندر انزلی داشته باشد.

امیر احمدی فر

وی نیز در شهر بندر انزلی از مقبولیت خوبی بویژه بین جوانان در انتخابات محلی شورای شهر برخوردار بوده است و سوابق خوب کاری ایشان در شورای اسلامی شهر و…و استقبال کم‌نظیر از وی در انتخابات شورای شهر با آرای بالا این موضوع را به اثبات رسانده است که احمدی فر دارای پایگاه رأی خوبی در بین برخی جوانان شهر بندر انزلی برخوردار است.
حال باید دید با توجه به اینکه جنس انتخابات مجلس با جنس انتخابات شورای شهر تفاوت های زیاد و قابل توجهی دارد، چگونه می تواند با افرادی همچون هادی حق شناس ، حسن خسته بند و احمد دنیا مالی و… به رقابت بپردازد.

حسن خسته بند

او نیز از انتخاباتچی های قهار و قدیمی شهرستان بندر انزلی می باشد که باسابقه ترین نماینده ی مجلس در این شهرستان می باشد.
حسن خسته بند ، یکی از فعالان اقتصادی استان گیلان و شهرستان بندر انزلی است که در میان اصولگرایان از مقبولیت خاصی برخوردار می‌باشد.
باید دید با توجه به حضور رقبای همفکری چون امیر احمدی فر و احمد دنیا مالی ، چگونه می خواهد گوی رقابت بین اصولگرایان را برباید.

احمد دنیا مالی

وی که دوره ی گذشته برای رقابت های انتخاباتی وارد زادگاه خود بندر انزلی شد و با جلب حمایت برخی از کسانی که نماینده ی مورد نظر شان حضور نداشت و با حمایت برخی اصولگرایان وارد مجلس یازدهم شد.
آیا احمد دنیا مالی ، می تواند برای دومین بار به بهارستان راه یابد ؟
این سوالی است که روز یازدهم اسفند ماه جاری مردم شهرستان بندر انزلی به آن پاسخ خواهند داد.
علی ایحال ،از هم اکنون می توان پیش بینی کرد که رقابت های انتخاباتی در شهرستان انزلی ، رقابت گرم و تنگاتنگ خواهد بود.
با توجه به حضور افراد با تفکرات مختلف در این انتخابات به نظر می رسد، انتخابات پرشوری در حوزه ی انتخابیه ی شهرستان بندر انزلی رقم خواهد خورد.

حضور شخصیت های سیاسی اقتصادی ،اجتماعی و فرهنگی همچون حق شناس،احمد دنیا مالی و امیر احمدی فر و…
نوید یک انتخابات پرشور را می دهد.