رییس سازمان اورژانس کشور:

روابط عمومی آینه تمام نمای سازمان است

به گزارش وبدا، دکتر جعفر میعادفر در حاشیه اجلاس سراسری مدیران روابط عمومی مراکز اورژانس با اشاره به نقش و اهمیت روابط عمومی ها در اورژانس مراکز، گفت: روابط عمومی یک مهارت فنی و دانش تخصصی است و اینگونه نیست که بتوانید هر شخصی را برای این سمت انتخاب کنید. وی افزود: ثمره چنین نشست […]

به گزارش وبدا، دکتر جعفر میعادفر در حاشیه اجلاس سراسری مدیران روابط عمومی مراکز اورژانس با اشاره به نقش و اهمیت روابط عمومی ها در اورژانس مراکز، گفت: روابط عمومی یک مهارت فنی و دانش تخصصی است و اینگونه نیست که بتوانید هر شخصی را برای این سمت انتخاب کنید.
وی افزود: ثمره چنین نشست ها و گارگاه هایی باعث ارتقای دانش و مهارت روابط عمومی ها می‌شود.
میعادفر قدرت انتقال کلام با استفاده از جملات محدود و بیشترین رسایی را هنر روابط عمومی دانست و تاکید کرد: سخنوری و قدرت بیان، توانایی نگارش خبر و تولید محتوا جزیی از مهم ترین توانایی های یک مدیر موفق روابط عمومی است.
رییس سازمان اورژانس کشور گفت: حفاظت از حریم سازمان در برابر جوسازی هایی که بر خلاف واقعیت ایجاد می شود از وظایف اصلی روابط عمومی هاست. باید ضمن حفظ انصاف از حقوق سازمان در برابر جوسازی های ناعادلانه دفاع کرد.
وی مدیر روابط عمومی موفق را فردی تحلیلگر نامید و افزود: در صورت ارتکاب خطا به جای توجیه باید درصدد جبران و پذیرش آن باشیم.
رییس سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: همانگونه که ما از رسانه ها انتظار اطلاع رسانی و نشر اخبار را داریم، باید صبورانه در انتقادات و شکایات با ایشان همکاری لازم را داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: صداقت و صبر بالا، قدرت تحلیل و کار گروهی، تعاملات درون و برون سازمانی از ویژگی های یک روابط عمومی موفق است.
دکتر میعادفر در پایان از تلاش‌های مدیران روابط عمومی مراکز اورژانس و میزبانی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اراک قدردانی کرد.
اجلاس سراسری مدیران روابط عمومی مراکز اورژانس به میزبانی شهر اراک در تاریخ ۲۱ و ۲۲ تیرماه برگزار شد.