شهردار کلاچای خبر داد:

زیرسازی و آسفالت یک شهرک طی ده روز بعد از ۱۵ سال / آسفالت معابر کلاچای در این چهار ماه کم سابقه بوده است

به نقل از روابط عمومی شهرداری کلاچای، مهدی رشاد گفت: بعد از حدود ۱۵ سال کل شهرک خاکی بزرگ اندیشه غربی شهر کلاچای در مدت ده روز زیرسازی و اسفالت شد.وی گفت: دغدغه بزرگ اهالی شهرک در طول این سالها آبگرفتگی مسیر و جاده خاکی بود که بعداز لوله گذاری این شهرک زیرسازی و اسفالت […]

به نقل از روابط عمومی شهرداری کلاچای، مهدی رشاد گفت: بعد از حدود ۱۵ سال کل شهرک خاکی بزرگ اندیشه غربی شهر کلاچای در مدت ده روز زیرسازی و اسفالت شد.وی گفت: دغدغه بزرگ اهالی شهرک در طول این سالها آبگرفتگی مسیر و جاده خاکی بود که بعداز لوله گذاری این شهرک زیرسازی و اسفالت صورت گرفت . 

رشاد افزود: در طول سه ماه گذشته ۱۵ کوچه و همچنین دو روکش اسفالت وسیع در دو خیابان بزرگ و اصلی شهر شهید صدوق و مفتح بعداز سالها صورت پذیرفته و در نوع خود این حجم اسفالت فقط در ۴ ماه کم سابقه بوده است.

شهردار کلاچای در ادامه گفت: نهضت اسفالت همچنان درشهر تا پایان مساعدت هوا با سرعت بالا ادامه و تا اخر تابستان ۹۰ درصد کوچه های خاکی شهر اسفالت خواهد شد .
وی آسفالت انجام گرفته در طول این ۴ ماه را حدود ده هزار متر مربع برآورد کرد.

گفتنی است بعداز بازدید سرزده اول مرداد مدیریت شهری برای نظارت بر اتمام پروژه شهرک اندیشه جمعی از اهالی شهرک بلافاصله ضمن تشکر از مجموعه مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی این کار بزرگ را بی سابقه دانستند. شهردار جوان کلاچای نیز از همراهی رییس و اعضای شورا و پرسنل زحمتکش مدیریت شهری همچنین مردم صبور و فهیم شهر قدردانی نمود.