در حضور وزیر جهاد کشاورزی؛

زیرسوال بردن غیرمستقیم اقدام اخیر معاون اول رئیس جمهور توسط استاندار گیلان!

طی روزهای گذشته اعلام شد که  انجمن واردکنندگان برنج درخواست لغو ممنوعیت واردات یا کاهش مدت زمان آن را از چهار ماه به دوماه داده اند که معاون اول رییس جمهور نیز در پاسخ به این درخواست در نامه ای اعلام کرده اقدامات لازم در این خصوص انجام پذیرد. اقدامی که با مخالفت جدی کشاورزان […]

طی روزهای گذشته اعلام شد که  انجمن واردکنندگان برنج درخواست لغو ممنوعیت واردات یا کاهش مدت زمان آن را از چهار ماه به دوماه داده اند که معاون اول رییس جمهور نیز در پاسخ به این درخواست در نامه ای اعلام کرده اقدامات لازم در این خصوص انجام پذیرد.

اقدامی که با مخالفت جدی کشاورزان گیلانی همراه خواهد بود. حال استاندار گیلان هم  جلسه شورای کشاورزی استان با حضور وزیر جهاد کشاورزی ضمن دفاع از ممنوعیت واردات برنج گفته است: واردات برنج به مقدار زیاد تنظیم بازار را به هم زد و اکنون تولید داخلی امکان فروش ندارد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری گیلان؛ اسدالله عباسی امشب(جمعه) در جلسه شورای کشاورزی که با حضور اعضای مجمع نمایندگان گیلان در مجلس برگزار شد، اظهار کرد: این محصول تولیدی با کیفیت منطقه باید به قیمت های مناسب از کشاورزان خریداری شود تا در استانه فصل برداشت جدید انبارها برای محصول تازه آماده سازی شوند.

وی ر با اشاره به اینکه براساس قانون دولت سه قبل و سه ماه بعد از برداشت نباید برنج وارد کند، افزود: واردات برنج به مقدار زیاد تنظیم بازار را به هم زد و اکنون تولید داخلی امکان فروش ندارد.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه درموضوع تامین آب زراعی طی سال گذشته خیلی خوب مدیریت شد، و امسال هم این رویه ادامه خواهد داشت، یاد آور شد: وضعیت بازار برنج ازآذر ماه پارسال دچار نوسان و سبب بروز مشکلاتی شد که ادامه دارد.