سرمایه گذاری ۶ میلیارد تومانی شهرداری رحیم آباد برای اجرای پروژه های عمرانی دهه فجر

سرپرست شهرداری رحیم آباد روز دوشنبه و در ششمین روز از دهه مبارک فجر و در آیین گشایش و بهره برداری از پروژه های توسعه عمران شهری این شهر از سرمایه گذاری ۶ میلیارد تومانی شهرداری رحیم آباد برای اجرای پروژه های دهه فجر در این شهر خبر داد. مظاهر آقاجانی در آیین افتتاح نمادین […]

سرپرست شهرداری رحیم آباد روز دوشنبه و در ششمین روز از دهه مبارک فجر و در آیین گشایش و بهره برداری از پروژه های توسعه عمران شهری این شهر از سرمایه گذاری ۶ میلیارد تومانی شهرداری رحیم آباد برای اجرای پروژه های دهه فجر در این شهر خبر داد.

مظاهر آقاجانی در آیین افتتاح نمادین پروژه زیر سازی و آسفالت کوچه شهید بابایی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر رحیم آباد این افتخار را دارد به میمنت دهه فجر و چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۳۰ پروژه توسعه عمران شهری را در این شهر افتتاح و به بهره‌برداری برساند که امیدوارم مبارک مردم فهیم و قدرشناس این شهر باشد.

وی از جمله این پروژه ها را زیر سازی و آسفالت کوچه ها و معابر سطح شهر، فرش موزاییک، جمع آوری و هدایت آبهای سطحی، احداث دیواره حفاظتی و چندین پروژه مهم دیگر بر شمرد.

آقاجانی با یادآوری این مطلب که دهه فجر فرصت مغتنمی است تا خدمات و دستاوردهای نظام را به مردم منتقل کنیم و همه در این راه رسالت بزرگی بر دوش داریم تصریح کرد:
انتقال این عملکردها و کارکردها بارقه امید مردم را نسبت به نظام افزایش خواهد داد.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن یوم الله ۲۲ بهمن روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: خانواده بزرگ شهرداری نیز همگام با مردم در این راهپیمایی با شکوه شرکت گسترده و پرشور خواهند داشت و بار دیگر با آرمان های انقلاب پیمان تجدید پیمان خواهند بست.

عکس خبر: معصوم ملکی آزارکی _ خبرنگار