سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی بر تعیین تکلیف اراضی و اطلاع رسانی شفاف فرصت های سرمایه گذاری منطقه تاکید کرد

جلسه بررسی وضعیت اراضی و روند پیشرفت پروژه های سرمایه گذاری فاز تجارت منطقه آزاد انزلی به ریاست اکبر نیازی سرپرست سازمان و حضور معاونان و مدیران دوایر و حوزه‌های تخصصی سازمان برگزار شد و در این جلسه بر تعیین تکلیف اراضی بلااستفاده فاز تجارت منطقه تاکید شد. ▫️به گزارش روابط عمومی و امور بین […]

جلسه بررسی وضعیت اراضی و روند پیشرفت پروژه های سرمایه گذاری فاز تجارت منطقه آزاد انزلی به ریاست اکبر نیازی سرپرست سازمان و حضور معاونان و مدیران دوایر و حوزه‌های تخصصی سازمان برگزار شد و در این جلسه بر تعیین تکلیف اراضی بلااستفاده فاز تجارت منطقه تاکید شد.

▫️به گزارش روابط عمومی و امور بین المللی منطقه آزاد انزلی در این جلسه ضمن بررسی روند پیشرفت پروژه‌های سرمایه گذاری فاز تجارت منطقه ،وضعیت اراضی بلااستفاده در این فاز نیز رسیدگی شد.

▫️روند اجرای مصوبات هیئت مدیره در خصوص نحوه واگذاری اراضی، وضعیت فراخوان‌های برگزار شده، تعیین تکلیف این اراضی و همچنین وضعیت درخواست‌های سرمایه گذاری از دیگر محورهای مورد بحث در این جلسه بود.

▫️اکبر نیازی سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی در این جلسه با تاکید بر اطلاع رسانی مناسب و شفاف فرصت‌های سرمایه‌گذاری به سرمایه‌گذاران متقاضی تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه سرمایه گذاری، پرتال سازمان و سایر روش‌ها از فرصت های سرمایه گذاری مطلع شوند.

▫️نیازی با اشاره به رونمایی کتاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری مناطق آزاد در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری اکسپو گفت: این رونمایی توسط دبیر شورای عالی مناطق آزاد به انجام رسید. برای هر یک از اراضی سطح منطقه که سرمایه‌گذاران متقاضی وجود دارد ضمن رعایت دستورالعمل و آیین نامه واگذاری زمین رعایت آیین‌نامه‌های مرتبط با بهره‌گیری از روشهای فراخوان از ظرفیت حداکثری سرمایه‌گذاران برای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی استفاده شود.
وی گفت: برای هر یک از اراضی فاز تجارت منطقه برنامه زمانبندی، نحوه واگذاری فراخوان و نحوه مصوبات هیئت مدیره ارائه شود و موضوعات مرتبط با سرمایه‌گذاری و تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام نیز مورد پیگیری قرار گیرد.تمام دوایر و حوزه های تخصصی برحسب زمانبندی موضوعات مرتبط را پیگیری کنند.
▫️برگزاری این جلسات به صورت دوره‌ای تا زمان تعیین تکلیف وضعیت برنامه های سرمایه گذاری در منطقه به ریاست سرپرست سازمان از مصوبات این جلسه بود.