تیم فوتبال ملوان بندر انزلی ،صدرنشینی پرسپولیس را تثبیت کرد

سپاهان اصفهان یک_ ملوان بندر انزلی یک

    علی کریمی پاشاکی _ هفته ی بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران ،خلیج فارس با تثبیت صدرنشینی پرسپولیس تهران با تساوی ملوان بندر انزلی در مقابل سپاهان اصفهان همراه شد. قوی سپید انزلی با پرواز خود و گرفتن تساوی در اصفهان هم یک امتیاز با ارزش صید کرد و هم تیم متمول […]

 

 

علی کریمی پاشاکی _ هفته ی بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران ،خلیج فارس با تثبیت صدرنشینی پرسپولیس تهران با تساوی ملوان بندر انزلی در مقابل سپاهان اصفهان همراه شد.

قوی سپید انزلی با پرواز خود و گرفتن تساوی در اصفهان هم یک امتیاز با ارزش صید کرد و هم تیم متمول اصفهانی را که از حمایت های همه جانبه برخوردار است در ورزشگاه اختصاصی اش متوقف کرد.
شاگردان مازیار زارع نشان دادند که از چه پتانسیل و ظرفیت خوبی برخوردار می باشند که اگر یک چهارم امکانات تیم های مانند سپاهان را داشته باشند به دوران آقایی در فوتبال ایران و آسیا مانند گذشته باز خواهند گشت.
تیم خوش استیل و جوان ملوان بندر انزلی در یکی دو فصل اخیر با همکاری آقایان پژمان نوری و مازیار زارع بترتیب مدیر عامل و سرمربی و همراهی پیشکسوتان این باشگاه و حمایت های خوب مردم بندر انزلی و هواداران ملوان در اقصی نقاط استان گیلان و کشور ثابت کرده است اگر مسئولان از نظر مالی و تدارکاتی کمی به تیم محبوب گیلانیان توجه داشته باشند ،ملوان بندر انزلی در آینده در زمره تیم های مدعی کشور در جام های مختلف خواهد بود.