شرکت برق منطقهای گیلان در حوزه مخابرات و سنجش و پایش انرژی، رتبه برتر را کسب کرد
براساس گزارش شرکت مدیریت شبکه برق ایران، شرکت برق منطقهای گیلان در دو حوزه موفق به کسب رتبه برتر شد. «محمد رضا حسن زاده» با تبریک این دستاورد بزرگ به همکاران شرکت گفت: در ارزیابی انجام شده در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۴، شرکت برق منطقهای گیلان موفق شد در شاخصهای عملکردی مرتبط با سامانه […]
براساس گزارش شرکت مدیریت شبکه برق ایران، شرکت برق منطقهای گیلان در دو حوزه موفق به کسب رتبه برتر شد.
«محمد رضا حسن زاده» با تبریک این دستاورد بزرگ به همکاران شرکت گفت: در ارزیابی انجام شده در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۴، شرکت برق منطقهای گیلان موفق شد در شاخصهای عملکردی مرتبط با سامانه تیکتینگ، رتبه دوم کشوری در بخش مخابرات و رتبه سوم در بخش کنتورها را به خود اختصاص دهد. این دستاورد حاصل تلاشهای شبانه روزی همکاران متخصص ما در حوزههای بازار برق و مخابرات امور دیسپاچینگ است که با پیگیری دقیق، تحلیل فنی و اقدام سریع در پاسخ به هشدارهای سامانه، موفق به ارتقاء سطح پایداری تبادل دادهها در سطح منطقه شدند.
حسن زاده با اشاره به روند ارزیابیهای تخصصی صورت گرفته توسط شرکت مدیریت شبکه برق ایران اظهار داشت: در چارچوب نظام پایش و کنترل عملکرد شبکه سراسری برق، سامانهای تحت عنوان «تیکتینگ» توسط مدیریت شبکه برق ایران طراحی و پیادهسازی شده است که به صورت هوشمند و لحظه ای، اختلالات مربوط به قرائت کنتورهای هوشمند و زیرساختهای مخابراتی انتقال داده را شناسایی و ثبت میکند.
معاون بهره برداری افزود: در صورتی که در فرآیند دریافت دادهها از سمت کنتورها مشکلی وجود داشته باشد -خواه به دلیل نقص در تجهیزات کنتور و یا اختلال در بسترهای مخابراتی نظیر فیبر نوری- سامانه مرکزی به صورت خودکار برای شرکت برق منطقهای مربوطه «تیکت (هشدار فنی)» صادر میکند و بازه زمانی مشخصی برای رفع مشکل تعیین میشود. ثبت، پیگیری و بستن این تیکتها، معیاری مهم در ارزیابی عملکرد فنی شرکتها محسوب میشود.
وی ضمن تقدیر از زحمات همکاران فهیم و با دانش فنی برتر در این بخشها تأکید کرد: حفظ و ارتقاء این جایگاه ارزشمند، نیازمند استمرار دقت، تقویت هماهنگی بین واحدها، و استفاده از ابزارهای تحلیل محور در پایش مداوم عملکرد شبکه است.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0