عملیات احداث مجتمع فرهنگی، ورزشی شهرداری کلاچای آغاز شد

  در سالروز بعثت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و طی آیینی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان رودسر، بخش و شهر کلاچای، خانواده نخستین شهیده مدافع سلامت کشور نرجس خانعلی زاده و خانواده شهید ابراهیم زاده، کلنگ عملیات اجرایی نخستین مجتمع فرهنگی، ورزشی شهرداری کلاچای به نام پیامبر اعظم که در آن […]

 

در سالروز بعثت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و طی آیینی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان رودسر، بخش و شهر کلاچای، خانواده نخستین شهیده مدافع سلامت کشور نرجس خانعلی زاده و خانواده شهید ابراهیم زاده، کلنگ عملیات اجرایی نخستین مجتمع فرهنگی، ورزشی شهرداری کلاچای به نام پیامبر اعظم که در آن استخر نیز پیش بینی و لحاظ شده، به زمین زده شد.

شهردار کلاچای در جریان آغاز عملیات اجرایی این پروژه گفت:
بسیار خوشحالم که در سالروز بعثت نبی مکرم اسلام کلنگ ساخت اولین مجتمع فرهنگی، ورزشی که در آن احداث استخر کامل،جامع و استاندارد پیش بینی و منظور شده در شهر کلاچای به زمین زده می‌شود.
مهدی رشاد ساخت این مجتمع را گامی مهم در راستای توسعه متوازن و نیز در آمدی پایدار برای شهر کلاچای اعلام کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای هدف از این اقدامات را آرامش خاطر و توجه به نیازها و خواسته های به حق شهروندان فهیم کلاچای ذکر کرد.
کامران علیپور کلایه تصریح کرد:
در صورت تامین اعتبار مناسب این پروژه قبل از پایان دوره ششم شورا قابلیت تکمیل و بهره برداری را خواهد داشت.

مرتضی فرزاد فر نایب رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای هم ساخت این مجتمع را از مطالبات به حق شهروندان ذکر که شهرداری و شورا خود را متعهد و ملزم به انجام آن دانستند.

اشکان هاشم زاده عضو شورای اسلامی شهر کلاچای هم در این مراسم تصریح کرد: تمام تلاش مجموعه شهرداری و شورای دوره ششم این است که شهر کلاچای را به جایگاه واقعی خود که حق مردم این منطقه است ارتقاء بخشیم و خوشبختانه در طی این مدت نیز گام های موثری در این زمینه برداشته شده است.

پدر شهیده سلامت نرجس خانعلی زاده هم در این مراسم گفت:
خوشبختانه تحول خوبی در حوزه توسعه عمران شهری در شهر کلاچای شاهد هستیم که مایه خرسندی است و این نشانگر آن است که مدیریت شهری و شورای محترم تمام همت خود را جزم کرده تا خدمات شایسته به مردم ارائه دهد و این بسیار ارزشمند است.

بر پایه این گزارش در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه فرهنگی، ورزشی شهرداری کلاچای خانواده های معزز شهدا و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.

۱۴۰۱/۱۱/۲۹

معصوم ملکی آزارکی _ خبرنگار