ادامه انتصابات افراد غیر دیپلمات در وزارت خارجه؛

فرزند «وزیر شعار» مدیرکل تشریفات وزارت خارجه شد | سفر وزیر خارجه عربستان قربانی گرفت!

ارگان مطبوعاتی شهرداری تهران در خبری مدعی برکناری مدیرکل تشریفات وزارت خارجه بعد از ماجرای سفر وزیر خارجه عربستان به تهران شده است.   روزنامه همشهری نوشت: * حدود دو هفته پس از برگزاری نشست جنجالی وزیر خارجه ایران و عربستان، وزارت خارجه از انتصاب مدیرکل جدید تشریفات این وزارتخانه خبر داده است. * مشخص […]

ارگان مطبوعاتی شهرداری تهران در خبری مدعی برکناری مدیرکل تشریفات وزارت خارجه بعد از ماجرای سفر وزیر خارجه عربستان به تهران شده است.

 

روزنامه همشهری نوشت:

* حدود دو هفته پس از برگزاری نشست جنجالی وزیر خارجه ایران و عربستان، وزارت خارجه از انتصاب مدیرکل جدید تشریفات این وزارتخانه خبر داده است.

* مشخص نیست این تغییر با ناهماهنگی های خبرساز در نشست وزیران خارجه ایران و عربستان مرتبط است یا خیر اما بر اساس خبر وزارت خارجه فرزند مرتضایی فر وزیر شعار انقلاب به عنوان مدیرکل جدید تشریفات وزارت خارجه منصوب شده است.

 

گفتنی است محسن مرتضایی فر فرزند مرحوم محمود مرتضایی‌فر  ملقب به وزیر شعار و بنیاگذار تکبیر در سخنرانی‌ها است.  محسن مرتضایی فر خود در دولت روحانی  معاون مراسم و تشریفات ریاست جمهوری بود.

در روزهای گذشته برخی انتصابات وزارت خارجه از میان افراد غیر دیپلمات حاشیه ساز شده است. بعد از انتصاب معاون سابق وزارت نیرو به عنوان سفیر ایران در چین، معصومه آباد با مدرک پرستاری به عنوان سفیر ایران در فنلاند منصوب شد. از مرتضایی فر نیز در وزارت خارجه اطلاعاتی در دسترس نیست.