محمد رنجبر نیاول ، یکی از مدعیان پیروزی در انتخابات مجلس دوازدهم در شهرستان لنگرود با استقبال مردم استارت زد

ائتلاف احتمالی به نفع محمد رنجبر نیاول در حال شکل گیری می باشد و این می تواند سرنوشت انتخابات در شهرستان لنگرود را قبل از روز رأی گیری مشخص کند

 

 

 

 

محمد رنجبر ، نامزد دوازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی از حوزه ی انتخابیه ی شهرستان لنگرود با استقبال و حضور پر رنگ حامیان و قشر های مختلف مردم شهرستان لنگرود استارت رقابت نفس‌گیر را زد.
وی که از جمله مدیران توانمند و پاکدست اجرایی سالهای اخیر استان گیلان می باشد در میان قشرهای مختلف مردم شهرستان لنگرود از پایگاه اجتماعی و مقبولیت بالایی برخوردار است.
در تحقیق و بررسی میدانی از وضعیت کنونی نامزدهای مدعی در شهرستان لنگرود مشخص شده است که رقابت اصلی با وجود آقایان حجامی، فداکار و سایر نامزدهای محترم ، این رقابت بین محمد رنجبر و مهرداد لاهوتی در حال رقم خوردن است.
شایان ذکر است که اقبال از حضور و کاندیداتوری محمد رنجبر نیاول روندی رو به افزایش دارد و هر آن امکان دارد با ائتلاف بین برخی کاندیداها به نفع محمد رنجبر ، کفه ترازوی انتخابات در شهرستان لنگرود به نفع محمد رنجبر نیاول برگردد و سرنوشت انتخابات قبل از روز رأی گیری به نفع مردم و محمد رنجبر نیاول مشخص شود.