مدیرکل میراث‌فرهنگی استان گیلان در بیانه‌ای روز ۱۳ آبان را گرامی داشت

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان گیلان، به مناسبت گرامیداشت روز ۱۳ آبان، بیانه‌ای صادر کرد. به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان، ولی جهانی در بیانه‌ای روز ۱۳ آبان را گرامی داشت. در متن بیانه مدیرکل میراث فرهنگی استان آمده است: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، روزی که باید […]

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان گیلان، به مناسبت گرامیداشت روز ۱۳ آبان، بیانه‌ای صادر کرد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان، ولی جهانی در بیانه‌ای روز ۱۳ آبان را گرامی داشت.

در متن بیانه مدیرکل میراث فرهنگی استان آمده است:
۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، روزی که باید آن را بیاد داشت و به نسل‌های آینده معرفی و منتقل کرد. پیام ارزشمند ۱۳ آبان ماه؛ حفظ وحدت ملی، استقامت، پایداری و مقاومت در برابر توطئه‌های استکبار جهانی است.
ملت غیور ایران در طول این سال‌ها ثابت کرده است که هرگز فریب نقشه‌های شوم استکبار را نخواهد خورد و همواره در مقابل شیطان بزرگ ایستاده و درس مقاوت، ایستادگی و آزادی را به همه مستضعفان و آزادی خواهان جهان می‌آموزد.
یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، روز نشان دادن خشم ملت شریف ایران و روز تولد انقلابی دیگر است که آحاد جامعه و عموم مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه ایران با حضور فعال و گسترده خود در راهپیمایی ۱۳ آبان، ضمن تجدید عهد با معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهدای والامقام ایران اسلامی، بویژه شهدای دانش آموز، یکبار دیگر، همانند گذشته به جهانیان ثابت می‌کنند که با بصیرت، آگاهی و بینش عمیق سیاسی و دینی خود، نقشه‌ها و توطئه‌های شوم سردمداران استکبار و حامیان سرسپرده آنها در ضربه زدن به ارکان نظام اسلامی و کیان ولایت فقیه و وحدت امت واحده را خنثی، و دشمن را در پیگیری راهبردها و نقشه‌های شیطانی ضد ایرانی خود بیمناک و ناامید خواهند کرد.