نگاهی اجمالی به مدیریت مهندس محبوبی در شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ؛

مدیریت شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ،پاکدست،توانمند،علمی و روزآمد

      شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در دوره ی جدید مدیریتی خود از وجود یکی از مدیران توانمند ،بومی،متخصص و کاربلد خود یعنی جناب آقای مهندس محبوبی در رأس مدیریتی به عنوان ریاست هیئت مدیره و مدیر عامل به خوبی بهره می برد. در این مدت مهندس محبوبی توانسته بااستفاده از خلاقیت […]

 

 

 

شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در دوره ی جدید مدیریتی خود از وجود یکی از مدیران توانمند ،بومی،متخصص و کاربلد خود یعنی جناب آقای مهندس محبوبی در رأس مدیریتی به عنوان ریاست هیئت مدیره و مدیر عامل به خوبی بهره می برد.
در این مدت مهندس محبوبی توانسته بااستفاده از خلاقیت های مدیریتی و همراهی اعضای محترم هیئت مدیره ی شرکت و صد البته کارکنان پرتلاش شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان و هدایت های جناب آقای دکتر عباسی، استاندار محترم گیلان و معاونت محترم صنایع کوچک و شرکت شهرک های صنعتی وزارت صنعت در جهت حل و فصل بسیاری از مشکلات سنواتی موجود ،گام های مدبرانه‌ای بر دارد .
همچنین با ایجاد بسترهای مناسب برای فعالیت تأثیر گذار شرکت شهرکهای صنعتی و نواحی صنعتی در اقصی نقاط استان گیلان اقدامات فوق‌العاده ای انجام داده و یا در دست اقدام دارد.
مدیریت کنونی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با استفاده از تمامی مولفه های مدیریتی و همچنین با استفاده ی بهینه از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های نیروهای توانمند و پرتلاش برای بهره وری و کارایی بیشتر و
مفید تر شرکت شهرکهای صنعتی گیلان و همچنین حل و فصل مشکلات موجود پیش روی واحد های صنعتی فعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در چارچوب حدود و اختیارات قانونی و توانایی ها و اعتبارات موجود گام های تاثیرگذاری برداشته است.
جناب آقای مهندس محبوبی ، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل موفق شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان با توجه به نقش صنایع کوچک در رشد و بالندگی صنعتی کشور و با اتکا به تجربه های موفق کشورهای پیشرفته از جمله آلمان در توسعه و تقویت صنایع کوچک و موفقیت آنها ،مشتاقانه با تمام توان در خدمت تمامی فعالان صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان گیلان برای کمک به رشد تولید اقتصادی و شکوفایی استان می باشد.