در فروردین و اردیبهشت ماه سال‌جاری؛

مراجعه بیش از ۱۲ هزار و ۴۰۰ بیمار به پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی رازی رشت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)؛ در فروردین ماه سال جاری بیش از ۵۲۰۰ نفر و در اردیبهشت ماه نیز بیش از ۷۱۰۰ نفر از خدمات پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی رازی رشت بهره‌مند شده‌اند. پلی کلینیک رازی رشت شامل ۱۵ درمانگاه، دارای ۷۰ پزشک متخصص و فوق متخصص، ۴ کارشناس […]

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)؛ در فروردین ماه سال جاری بیش از ۵۲۰۰ نفر و در اردیبهشت ماه نیز بیش از ۷۱۰۰ نفر از خدمات پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی رازی رشت بهره‌مند شده‌اند.

پلی کلینیک رازی رشت شامل ۱۵ درمانگاه، دارای ۷۰ پزشک متخصص و فوق متخصص، ۴ کارشناس ارشد و ۱ کارشناس تغذیه بوده و از خدمات پاراکلینیکی آن می‌توان به تست ورزش، نوارقلب، اکو، ادیومتری، شنوایی سنجی، سونداژ، اسپیرومتری، (ب ث ژ درمانی) اشاره کرد که در دو شیفت صبح ۸:۰۰ تا ۱۴:۰۰ عصر ۱۴:۳۰ تا ۲۲:۰۰ در حال خدمات‌رسانی به مراجعه‌کنندگان می‌باشد.

گفتنی‌است؛ مراجعین این مرکز می‌توانند از طریق سامانه الکترونیکی ۴۴۰۱_۰۱۳ و از طریق وب سایت مرکز به آدرس http://nobat-razi.gums.ac.ir به پلی کلینیک رازی رشت جهت دریافت خدمات از پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی رازی رشت، نوبت دریافت نمایند.