پدر آرات حسینی:

مردم ایران نفرین شده اند | لیاقت آرات را ندارید

پدر آرات حسینی در واکنش به انتقاد‌ها در فضای مجازی نوشت: مردمان ایران نفرین شده‌اند! جماعتی عقده‌ای که لیاقت آرات من را ندارند! از ایران خواهیم رفت. جماعتی که تمام وجودشون شده عقده! ایران بامردمانی نفرین شده که تا یک حرفی برامون ساخته می‌شه عقده‌هاشون رو می‌نویسند! این جماعت لیاقت آرات من را نخواهند داشت […]

پدر آرات حسینی در واکنش به انتقاد‌ها در فضای مجازی نوشت: مردمان ایران نفرین شده‌اند! جماعتی عقده‌ای که لیاقت آرات من را ندارند! از ایران خواهیم رفت. جماعتی که تمام وجودشون شده عقده! ایران بامردمانی نفرین شده که تا یک حرفی برامون ساخته می‌شه عقده‌هاشون رو می‌نویسند! این جماعت لیاقت آرات من را نخواهند داشت تو اولین فرصت دیگر خواهیم رفت.

آرات حسینی در چندماه گذشته به آکادمی سپاهان پیوست، اما پس از چندماه همکاری با سپاهان، دو روز پیش ماجرای خاتمه قرارداد آرات و باشگاه سپاهان بدل به خبری جدید درباره این ستاره کم سن و سال شد.

بعد از آن ابتدا پدر آرات باشگاه سپاهان را به مقاصد سودجویانه از عقد قرارداد با پسرش متهم کرد و کمی بعد مربی آکادمی سپاهان در یک مصاحبه مفصل حرف‌های ناگفتنی را درباره پدر آرات به زبان آورد و او را به بهره کشی از فرزند خردسالش متهم کرد.