سرپرست پیشین منطقه آزاد انزلی:

مشاور هیات مدیره بانک رفاه هستم و هیچگونه صحبتی برای بازگشتم به منطقه آزاد انزلی نشده است

مهدی نقوی سرپرست پیشین منطقه آزاد انزلی، خبر بازگشت خود به منطقه آزاد را تکذیب و اعلام کرد:هیچ گونه صحبتی با وی در خصوص بازگشت به این منطقه انجام نشده است. در پی انتشار خبری در یکی از رسانه های با عنوان « کامبک نقوی به منطقه آزاد انزلی؟! »، نقوی ضمن تکذیب این خبر در […]

مهدی نقوی سرپرست پیشین منطقه آزاد انزلی، خبر بازگشت خود به منطقه آزاد را تکذیب و اعلام کرد:هیچ گونه صحبتی با وی در خصوص بازگشت به این منطقه انجام نشده است.

در پی انتشار خبری در یکی از رسانه های با عنوان « کامبک نقوی به منطقه آزاد انزلی؟! »، نقوی ضمن تکذیب این خبر در گفتگو با راهبرد گیلان با اشاره به سابقه بیش از ۱۰سال حضور در منطقه آزاد اظهار داشت: بعد از اتمام ماموریت در هیئت مدیره براساس مدت قانونی و ابلاغ آن به وی ، در بانک رفاه به عنوان مشاور انجام وظیفه می نماید .

وی پیگیری چندین پروژه بانکی در کشور روسیه را از مهم ترین دغدغه های فعلی خود عنوان کرد و گفت: نمایندگی شعبه بانک رفاه به زودی در مسکو افتتاح می شود.

سرپرست اسبق سازمان منطقه آزاد انزلی، با اشاره به خاطرات و تجربیات شیرین خدمت در منطقه آزاد در ادامه عدم هر گونه صحبت و گفتگو با وی در خصوص بازگشت به منطقه آزاد از سوی مسئولان ذیربط را مورد تاکید قرار داد و افزود: منطقه آزاد همیشه با خاطرات زیبایی از مردم شهر انزلی و سرمایه گذاران در ذهن و قلب وی باقی خواهد ماند.