عدم توجه قبل اعزام و تبریک بعد قهرمانی؛

مصطفی جوادی بعد از قهرمان وزنه برداری جهانی ناگهان گیلانی شد!

میرمصطفی جوادی ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه برداری ایران روز گذشته دو مدال طلای دو ضرب و مجموع مسابقات قهرمانی جهان را به دست آورد. جوادی که پیش از آغاز مسابقات شانس چندانی نداشت در حرکت یک ضرب با ۱۶۹ کیلوگرم به مقام ششم رسیده و در دو ضرب با مهار وزنه ۲۱۵ کیلوگرمی و […]

میرمصطفی جوادی ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه برداری ایران روز گذشته دو مدال طلای دو ضرب و مجموع مسابقات قهرمانی جهان را به دست آورد. جوادی که پیش از آغاز مسابقات شانس چندانی نداشت در حرکت یک ضرب با ۱۶۹ کیلوگرم به مقام ششم رسیده و در دو ضرب با مهار وزنه ۲۱۵ کیلوگرمی و مجموع ۳۸۴ کیلوگرم به مدال طلا دسته یافت. این رکوردها هر کدام ده کیلو گرم از آخرین رکورد او بالاتر بودند.

جوادی متولد شهر رودبار است که از سوی استان قزوین اعزام شد.  حالا بعد از قهرمانی شاهد تبریک استاندار و مدیران ورزش گیلان به او هستیم. تا پیش از آن هیچکدام خبر نداشتند ایشان چه استعداد بزرگی دارد.

حدود دوسال پیش که جوادی دو مدال نقره و یک برنز جهانی را کسب کرد از عدم توجه مسئولان به خود و وزنه برداری گلایه کرد. وی گفته بود « مهمترین دغدغه من نداشتن شغل مناسب و مسکن است، چرا که تنها راه درآمد من حضور در تیم‌های لیگ برتری است و با قراردادی که در لیگ می‌بندم فقط هزینه‌های آماده سازی در مسابقات را می‌توانم پرداخت کنم.»

او هرچه به دست آورده حاصل تلاش خود و مربیانش بوده و مسئولان گیلانی و یا استان دیگر تنها می‌خواهند از فرصت استفاده کنند و نام خودشان را مطرح کنند.