سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی مطرح کرد؛

نقش فعالان روانشناسی و مشاوران در تأمین سلامت جامعه نمایان است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی با اشاره به نقش فعالان روانشناسی و مشاوران در تأمین سلامت جامعه مطرح کرد: اهمیت و ضرورت خدمات روانشناسی و مشاوره با ارائه خدماتی ازجمله مداخلات مشاوره روان‌شناسی به عموم مردم پررنگ‌تر از گذشته است.
دکتر محمدتقی آشوبی – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با صدور پیامی فرارسیدن ۹ اردیبهشت – روز روانشناس و مشاور را به فعالان این عرصه تبریک گفت.
در متن پیام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است؛
تأمین سلامت روان و روح و توجه به سلامت روان در کنار سلامت جسم ضرورتی انکارناپذیر است چراکه سلامت روان نقش مهمی در تضمین پویایی و کارآمدی جامعه ایفا می‌کند.
امروزه باوجود مشغله‌های ذهنی، استرس‌ها و فشارهای روانی، بیش‌ازپیش نقش روانشناسان، مشاوران و متخصصان این حوزه در تأمین سلامت روان جامعه نمایان است و اهمیت و ضرورت خدمات روانشناسی و مشاوره با ارائه خدماتی ازجمله مداخلات مشاوره روان‌شناختی به عموم مردم پررنگ‌تر از گذشته است.
این‌جانب فرارسیدن ۹ اردیبهشت – روز روانشناس و مشاور را فرصتی مغتنم دانسته و به‌تمامی فعالان حوزه سلامت روان مجموعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان که با به‌کارگیری تکنیک‌های علمی و عملی و همچنین القای حس خوب زندگی، در حفظ و ارتقای سلامت روان جامعه تلاش می‌کنند تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال سلامتی و توفیق این عزیزان را مسئلت می‌نمایم.
دکتر محمدتقی آشوبی
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان