• افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 - July - 2024
  • ساعت :
    عضو شورای اسلامی شهر رشت:

    هجده ماه از عمر رشت تلف شد/ باید صدایمان را برای منافع مردم بالا ببریم

    محسن سماکچی با بیان اینکه آدم صریحی هستم افزود: امیدوارم برخی از آنانی که مدعی شرف مداری هستند ، اخلاق را مورد نظر قرار دهند و هجده ماه از عمر این شهر به واسطه  اشتباهات برخی تلف شد و بنده معتقدم خیانت به مردم بی پاسخ نمی ماند. وی با تاکید به اینکه تمامی ما […]

    محسن سماکچی با بیان اینکه آدم صریحی هستم افزود: امیدوارم برخی از آنانی که مدعی شرف مداری هستند ، اخلاق را مورد نظر قرار دهند و هجده ماه از عمر این شهر به واسطه  اشتباهات برخی تلف شد و بنده معتقدم خیانت به مردم بی پاسخ نمی ماند.

    وی با تاکید به اینکه تمامی ما یازده نفر نمایندگان مردم هستیم تصریح کرد: صحن شورا جای مطالبه گری شخصی نیست و متاسفانه برخی هر زمان منافعشان تامین نمی شود شروع به نطق کردن می کنند و همچون کودکستانی ها مخالفت خود را با جواب سلام ندادن و یا تهمت زدن به دیگران نشان می دهند.

    عضو شورای رشت با اشاره به اینکه یکی از اعضای شورا که مدعی است  همکاران شورایی اش راننده و مشاور دارند در حال حاضر دو نفر را تحت عنوان راننده در اختیار گرفته است افزود: برخی از همان بدو ورود به شورا بزرگترین دغدغه شان داشتن راننده شخصی بود.

    سماکچی با  تاکید به اینکه باید صدایمان در صحن برای منافع مردم بالا برود بیان کرد: هر موقع برای منافع مردم فریاد زدیم یعنی شرافتمان را حفظ کرده ایم.

    وی با اشاره به اینکه به عنوان نماینده مردم در قبال منفعت طلبی های شخصی سکوت نمی کنم بیان کرد: زندگی من مشخص است و هرجایی که نیاز است می توانید بررسی کنید اما بدون تعارف می گویم در قبال نادیده حقوق شهروندان و منفعت طلبی های شخصی سکوت نمی کنم.

    نوشته های مشابه

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    برو بالا