پزشکیان در جلد خاتمی، اگر که قالیباف، ناطق شود

علیرضا زاکانی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری به تأیید صلاحیت واکنش نشان داد. برترین‌ها: بالاخره پس از پایان مهلت پنج روزه شورای نگهبان، اسامی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از سوی وزارت کشور اعلام شد و یک نام در میان دیگر نامزدهای جانشینی ابراهیم رئیسی برای تصاحب صندلی پاستور موجی گسترده‌ای را در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی […]

علیرضا زاکانی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری به تأیید صلاحیت واکنش نشان داد.

برترین‌ها: بالاخره پس از پایان مهلت پنج روزه شورای نگهبان، اسامی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از سوی وزارت کشور اعلام شد و یک نام در میان دیگر نامزدهای جانشینی ابراهیم رئیسی برای تصاحب صندلی پاستور موجی گسترده‌ای را در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی ایجاده کرده است: مسعود پزشکیان.

 

اعلام نام مسعود پزشکیان، نماینده ادوار مجلس و وزیر بهداشت دولت محمد خاتمی تا آنجا واکنش برانگیز شده است که برخی از روزنامه نگاران و تحلیلگران سیاسی از او به عنوان «خاتمی ثانی» نام برده‌اند و پیش‌بینی کردند با پیروزی احتمالی او در انتخابات هشتم تیر بار دیگر خاطره پیروزی محمد خاتمی در سال 76 تکرار شود. کاربران پیش بینی کردند او با قالیباف به دور دوم خواهد رفت و قالیباف همان ناطق نوری دهه هفتاد است!

 

در سال 76 هم محمد خاتمی، چهره چندان شناخته نشده عرصه سیاسی ایران با رای بیست میلیونی خود در رقابت با علی اکبر ناطق نوری به پیروزی رسید و هفتمین رئیس جمهور ایران شد.

پزشکیان در جلد خاتمی، اگر که قالیباف، ناطق شود

یکی دو نمونه از واکنش کاربران به تائید صلاحیت مسعود پزشکیان:

* پدرام سلطانی، فعال رسانه: مطمئنم این بار ملت برای شکست مثلث قالیباف، جلیلی و زاکانی، مانند دوران خاتمی پدیده‌ای بنام پزشکیان را رو می‌کنند.

* مینا هم این توئیت را زده است: اگه پزشکیان انسان باشه و آنطور که از ایشون تعریف میشه باشه ، باید تا آخر بماند و تا نقشه‌های تشنگان قدرت نقش بر آب شود. پزشکیان همان محمد خاتمی دوم هست.