پنجمین روز از مسابقات المپیاد ورزش های ساحلی و دریایی با برگزاری دو مسابقه در منطقه آزاد انزلی سپری شد.

به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، در پنجمین روز از مسابقات المپیاد ورزش های ساحلی و دریایی، مسابقات کراس فیت ساحلی و قایقرانی در منطقه آزاد انزلی برگزار شد. مسابقات کراس فیت ساحلی با حضور ۴۳ شرکت کننده در سه واد در نوار ساحلی منطقه آزاد انزلی برگزار […]

به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، در پنجمین روز از مسابقات المپیاد ورزش های ساحلی و دریایی، مسابقات کراس فیت ساحلی و قایقرانی در منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

مسابقات کراس فیت ساحلی با حضور ۴۳ شرکت کننده در سه واد در نوار ساحلی منطقه آزاد انزلی برگزار شد که رضا خلیل زاده توانست با مجموع ۱۲۰ امتیاز در رده اول قرار بگیرد. همچنین فرزام کامیار با ۱۱۲ امتیاز در رده دوم و پوریا نجفی با ۹۹ امتیاز در رده سوم این مسابقات قرار گرفتند.

همچنین مسابقات قایقرانی با حضور ۶۸ پارو زن تورینگ در دو بخش آقایان و بانوان و در ماده ۲۰۰ متر در حوضچه مارینا منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

در فینال آزاد بانوان یاس شافعی به مقام اول دست یافت. آوین محمدزاده و پارمیس نژاد باقری نیز به ترتیب در مقام دوم تا سوم این مسابقات قرار گرفتند.

در فینال نوجوانان بانوان رقیه مستحضن در رتبه اول ، ساره فکوری در رتبه دوم و کوثر حنیفی در رتبه سوم قرار گرفتند.

در فینال آزاد مردان عباس حسینی در جایگاه اول قرار گرفت، داریوش محمدی و یزدان زراعتکار نیز به ترتیب در جایگاه های دوم تا سوم این مسابقات قرار گرفتند.

در فینال نوجوانان مردان یاسین نقوی به مقام اول دست یافت، امیرعباس ساعیل و معراج شیرزاد نیز به ترتیب در مقام های دوم تا سوم ایستادند.

در فینال پیشکسوتان مردان(۶۴ به بالا)فرزاد نباتی، رسول آسایش خورشید، محمود بهادر به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

در فینال پیشکسوتان مردان(۵۴ به بالا) حمید همتی‌ در رتبه اول، مسعود بصارتدار در رتبه دوم و محسن مافی در رتبه سوم قرار گرفتند.

در فینال جوانان مردان مهراب آسایش خورشید به مقام اول دست یافت، ابوالفضل جنتی و بهراد جباری نیز به ترتیب به مقام دوم و سوم دست یافتند.

اولین دوره المپیاد ورزش های ساحلی و دریایی با مشارکت تربیت بدنی و ورزش سپاه قدس گیلان و سازمان منطقه آزاد انزلی با برگزاری ۱۳ رشته ورزشی (کشتی، والیبال ساحلی، بسکتبال ساحلی، تنیس ساحلی، جودو، هنرهای فردی(کونگ فو)، دو و میدانی، سوارکاری(کورس)، بدنسازی(کنده زنی)، شنا، قایقرانی، وزنه برداری(کراس فیت) و پدل برد) از ۸ تیر ماه آغاز و تا ۱۶ تیر ادامه خواهد داشت.