پاسخ سختی به این شورش مسلحانه می‌دهیم

پوتین: ما با یک خیانت داخلی مواجه هستیم | از پشت به ما خنجر زدند

«ولادیمیر پوتین»رئیس‌جمهور روسیه در جریان یک سخنرانی داخلی تصریح کرد: «آن‌چه امروز با آن روبرو هستیم خیانت داخلی است. آن‌ها از پشت به ما خنجر زدند و این مستحق مجازات است». وی ادامه داد: «روسیه به شدت برای آینده خود مبارزه می‌کند و این مستلزم رها شدن از هر آن‌چیزی است که ما را تضعیف […]

«ولادیمیر پوتین»رئیس‌جمهور روسیه در جریان یک سخنرانی داخلی تصریح کرد: «آن‌چه امروز با آن روبرو هستیم خیانت داخلی است. آن‌ها از پشت به ما خنجر زدند و این مستحق مجازات است».

وی ادامه داد: «روسیه به شدت برای آینده خود مبارزه می‌کند و این مستلزم رها شدن از هر آن‌چیزی است که ما را تضعیف می‌کند. ما به اتحاد تمام نیروهایمان نیاز داریم».

پوتین تصریح کرد: «ما پاسخ سختی به این شورش مسلحانه می‌دهیم.رژیم ضد تروریستی را در مسکو و تعدادی از استان‌ها اعلام کردیم و اقداماتی برای بازگرداندن ثبات در روستوف انجام خواهد شد».

وی تأکید کرد: ««ما برای حق حفظ کشور با تاریخچه طولانی مبارزه می‌کنیم. هر آن‌کس که این شورش را سازماندهی کرده است، تلاش داشته تا کشور را تسلیم کرده و آن را به جنگ داخلی بکشاند».

رئیس‌جمهور روسیه در خصوص هدف پشت پرده این اقدام گروه واگنر گفت: «منافع شخصی به خیانت به کشور منجر شد و ما از کشور و شهروندانمان دفاع می‌کنیم. هرگونه ناآرامی داخلی یک تهدید مرگبار برای کشور و سیلی به صورت مردم روسیه است».

پوتین تأکید کرد: «اقدامات شدیدی را برای بازگرداندن ثبات در روستوف انجام دادیم و اوضاع در آن‌جا همچنان دشوار است. بعنوان رئیس‌جمهور روسیه هر اقدامی را برای دفاع از استقلال کشور و حفاظت از شهروندان انجام می‌دهم».

رئیس‌جمهور روسیه سپس با اشاره به این موارد افزود: «آن‌هایی که این شورش مسلحانه را سازماندهی کردند و علیه رفقای خود در جنگ سلاح کشیدند به روسیه خیانت کردند و مسئول خواهند بود. من از آن‌هایی که این جنایت را سازماندهی کردند می‌خواهم فکر کنند و تنها راه را که بازگشت به خانه و توقف این اقدامات است، برگزینند».

وی گفت که مقام‌های امنیتی روسیه دیگر اجازه تکرار شکاف در روسیه را نخواهند داد و از مردم این کشور محافظت خواهند کرد.

پوتین سپس گفت: «ما اجازه تکرار چنین چیزی را نخواهیم داد و هم از مردم و هم از کشور در مقابل تمامی تهدیدات محافظت خواهیم کرد».