پیام تبریک مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر

محمد تقی مهدیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با صدور پیامی، عید غدیر خم را به کارکنان و مشترکین اینشرکت تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است : مَنْ کُنْتُ مَوْلاهُ، فَهذا عَلِىٌّ مَوْلاهُ سپاس و ستایش خدا را که به ما توفیق توسل به ولایت امیرالمومنین (ع) […]

محمد تقی مهدیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با صدور پیامی، عید غدیر خم را به کارکنان و مشترکین اینشرکت تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است :

مَنْ کُنْتُ مَوْلاهُ، فَهذا عَلِىٌّ مَوْلاهُ
سپاس و ستایش خدا را که به ما توفیق توسل به ولایت امیرالمومنین (ع) را عطا نمود تا با قلبی آرام و مطمئن در مسیر عبودیت و بندگی گام برداریم .

غدیر عصاره و نتیجه خلقت و چکیده تمام ادیان الهی و خلاصه مکتب وحی در قامت سفید علوی و یادآور تداوم رسالت محمّد (ص) در ولایت علی (ع) و عید عهدوپیمان و بهانه ای برای تجدید میثاق با ولایت است .

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته ولایت و تبریک عید سعید غدیر به همه همکاران تلاشگر و مشترکین محترم شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان، از درگاه ایزد متعال توفیق با عزِّت و صحت همه خادمان صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مسئلت می نمایم.

*محمد تقی مهدیزاده*
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان